damian + selina
[KISA BÖLÜM]DÜĞÜN;
selina kyle ve bruce wayne, bundan önce evlenmişlerdi ve helena wayne, namı diğer huntress adında da bir kız çocuğuna sahiptiler fakat rebirth, new52 ile evreninin yenilenmesi ile birlikte yeniden evleniyorlar! batcat dışında harley + ivy (harlivy) çifti de canon olarak evliler!normalde selina ve bruce'un ilişkileriyle ilgili grafikler ile birkaç bilgi paylaşmayı düşünüyordum ama sonra damian ve selina arasındaki geçen bu diyaloğu görünce, bunun bruce ile ilişkisinden daha önemli ve anlamlı olduğunu düşündüğümden sizinle paylaşmak istedim :')
her ne kadar damian'ı, favori batkidimi açık tenli çizmiş olsalar da, bu sayıya bayıldım! hepimiz damian'ın nasıl bir çocuk olduğunu, insanlarla nasıl davrandığını ve duygularını nasıl aktardığını biliyoruz, o yüzden bu konuşmanın diğer "çocuk"larla değil de damian ile geçmesi ayrıca hoşuma gitti. selinadan nefret edip, onun duygusallığını, insanlara verdiği değerleri veya annelik tarzı konularda onu sorgulayan haterlara çok güzel bir cevap bence. yani lütfen, kadın resmen "damian wayne gibi bir çocuğa sahip olacak kadar şanslı oldugumu düşünmüyorum" dedi!!! *FEELS* *SOBBING* *SCREAMING*sokakta tek başına büyüyen, zorlu bir çocukluk geçiren ve her zaman toplumdan dışlanmış insanların yanında olan bir "villain" ve "batman'ın sevgilisi" selina kyle, damian wayne'ye onun gibi bir çocuk doğuracak kadar şanslı olmadığını söylüyor ve onun arkasını kollayacağına dair söz veriyor. villain selina. hırsız, kötü selina. başkalarının duygularını umursamayan selina. batman'ın sürekli öpüşmeyi düşünen sevgilisi selina.
(evet gerçekten bunu argüman olarak sunan haterlar var)
selina ve villainlik, duyguları ve insanları önemseme şekli ile ilgili ayrı bir bölüm yapmayı düşünüyorum ama şimdilik buraya, selina'yı çok iyi anlattığını düşündüğüm bu videoyu bırakıyorum, umarım siz de begenirsiniz 💖
sizce bir dahaki bölümün konusu ne olmalı? yeni yayınlanan issuelerle ilgili ne düşünüyorsunuz? bruce ve jason arasında geçen tartışmada sizce bruce haklı mıydı???? yorumlarinizi bekliyorum 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best of selina kyle
Fiksi Penggemarselina kyle veya diğer adıyla catwoman hakkındaki her şey! •selina kyle bob kane ve bill finger tarafından yaratılıp ilk olarak 1940 batman #1 sayısında ortaya çıktı. © a-nakins