9

17 8 0
                                    

Stateam pe canapea, butonand telecomanda in cautarea a ceva interesant.

-Opreste-te, imi face Aviva semn, iar apoi imi smulge telecomanda din maini si o azvarle pe fotoliu. Seara fetelor, nu seara fetele-se-uita-la-rahaturi-americanesti.

Rad la observatia ei facuta pe un ton copilăros, dar sexy in acelasi timp. Nu pot sa o neg. Aviva era una dintre cele mai frumoase femei pe care le-am vazut. Cu trasaturi bine-definite si un corp demn de invidiat, prietena mea ar purea inlocui cu usurinta orice model.

-Plecam? ma intreaba, semn ca pierdusem o bucata buna de conversatie, analizand-o.
-Unde? o intreb debusolata.
-Oriunde. Peretii, canapeaua, televizorul, apartamentul asta imi face rau. Am nevoie de aer. Mi-am luat carnetul, chiar daca cu o intarziere de vreo 2 ani, asa ca putem merge oriunde ne pofteste inima acum.

De asta o iubeam. Avea un spirit liber, ce nu putea fi potolit de nimic. Ducea o viata neconformista. O invidiam uneori. Desi nu isi dorea, desi nu muncea, avea tot ceea ce si-a dorit. M-a prins de mana si m-a tras spre hol, incaltandu-se rapid cu prima pereche de papuci care i-a picat in mana, indicandu-mi si mie sa o urmez. Apoi a trantit cateva haine intr-o valiza si, din fericire, erau si boarfe de ale mele.

Bateam ritmul melodiei pe picior, simtind tensiunea dintre noi.

-Ce e? Ce vrei sa imi reprosezi? imi vorbea calm, ca unui copil care a plans prea mult, dar pe care mama e inca suparata.
-Sunt geloasa. Ai un univers care graviteaza in jurul tau, iar tu ii dai cu sutul aproape zilnic. Iar apoi te intorci, pocnesti de trei ori din calcai, si totul e identic ca la inceput. Cum faci asta?
-Iubesc.

Raspunsul ei pluteste o vreme in aer, lasandu-ne loc sa respiram.

-Da mai tare, soptesc ragusita.
-Poftim?
-Melodia. Da-o mai tare. Vreau sa o simt.

Pe fata ei se intinde un zambet molipsitor, gura ei mimand apoi versurile cantecului.

I been trying to do it right
I been living a lonely life
I been sleepin' here instead
I been sleepin' in my bed

Versurile erau scrise parca pentru ea, descriindu-i perfect starea de "maicuță" dinaintea implinirii vastei de 18 ani.

I belong with you, you belong with me, you're my sweetheart
I belong with you, you belong with me, you're my sweet'

Urla versurile, fiind una cu cantecul. Simtea fiecare acord, iar eu simteam odata cu ea. Caci eram una si un totunitar. Mi-a jurat asta. Cu toate acestea, acum am ramas doar eu.

noriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum