író: Szonja14
A mondani valómat inkább pontokba szedem és az alapján fejtem ki, hogy miért is született meg ez a kritika.
1.Helyesírás
2.Idegesítő hangulatjelek
3.Értelmetlen mondatokŐszintén mondom, hogy a történet élvezhetetlen, elkapkodott és unalmas.
Olvasása közben alig vártam, hogy végig olvassak egy-egy részt, mivel a röhögőgörcs fogott el, ami a sajátos fogalmazásod okozott.
Szóval a helyesírás. Egy helyesírási szótárt kéne venned és tanulmányoznod, hogy a rossz helyesírást javítani tudd. Mellesleg, nem tudom mennyi könyvet olvastál eddig, de a story felépítése a legrosszabb,amit eddig itt láttam.Ha párbeszédet kezdel, akkor a gondolatjel után NAGY (kiemelés) betűt használunk. PL: -De már másodjára vagy itt...
Másodszor. A hangulatjelek vagy emojik, ahogy tetszik. Fontos, hogy ne így próbáld kifejezni egy-egy szereplőd érzelmeit vagy hangulatát, mert illúzió romboló. Egyszerűen nem lehet komolyan venni a storyt és inkább az olvasó tovább megy vagy nem olvassa tovább. Ajánlom, hogy hanyagold ezeket és inkább írd le ezeket az érzéseket, mert akkor egy fokkal jobb lenne.
Az értelmetlen mondatok és szavak is túlsúlyba kerültek, amin elmosolyodtam.
PL: sopankodtam (Ami a szövegkörnyezetbe nem illik, mivel mert az ajtóhoz nem sopankodunk, hanem settenkedünk, lopakodunk stb.És ami, nevetést váltott ki nálam pedig ez: perverz mosoly lett a szájában. Inkább így írnám le - Perverz mosolyra húzodtak ajkai stb...
Meg az egyik ikertestvérnek Lila a neve? Szerintem Lilla akart az lenni, de ha nem akkor javíts ki kérlek. Meg ne használj képeket a szereplők bemutatására, tudom hogy nagy divat Wattpadon, én is megtettem egyszer ezt, de rájöttem, hogy nem lesz igényes és élvezhető a történet. Inkább legyen kicsivel hosszabb és megfontolt történet, mint egy összecsapott és olvashatatlan story.
Ezzel sem megbántani és elvenni sem akarom a kedved az írástól, de ha sokat gyakorolsz és olvasol meglesz az eredménye. Sok sikert kívánok hozzá. Bocsáss meg, hogy nagyon soká hozom a kritikát, de sok minden közbe jött.
YOU ARE READING
Vélemények a történetedre
RandomKüld el a saját történeted Nekem vagy akár egy ismerősödét! Elolvasom és véleményt alkotok segítő szándékkal és még meg is ismerhetik mások,hogy több olvasottságot érj el.