Kívánság nélkül

21 0 1
                                    


A történet __varga_noemi__ által írt könyv.

Elég sok javítani való van, amit olvasás közben fedeztem fel, amit vagy elfogadsz vagy sem, ez csak rajtad áll. 

Az első rész, aminek a "Bemutatkozás" címet adtad rögtön szemet szúrt, hogy nagyon kapkodsz és nem szereted a szóközt használni. Az utóbbit azért mondom, mert teljesen egybe folyik az egész és engem személy szerint nagyon zavar, ha a mondat végén mikor új mondatot írsz nem teszel szóközt. De! Valahol ezt megteszed, csak legközelebb jobban figyelj erre, mert sokkal letisztultabb lesz.

Robogjunk is át a következő fejezetre ---> Biztos jó helyen járunk? fejezetre.

Na itt írtad a legnagyobb butaságot, amit csak lehetett! Idézem: "Megérkeztünk Budapestre"  
A történeted Erdélyben játszódik és NEM Magyarországon, akkor miért Budapestre költözött? Döntsd el, hogy hol játszódik, mert nem csak magadat hanem az olvasót is összezavarod és inkább tovább megy és nem olvassa tovább. 
Meg a legirritálóbb, mikor képek sokaságát szúrják be a fejezetbe, mert lusták leírni, hogy milyen ruhát vesz fel, milyen a ház stb stb. Ne állj be te is a sorba!
Meg nagyon hiányoltam azt, hogy is érzi magát az új helyen, milyen érzések kavarogtak benne. De mindegy is, haladjunk tovább. 

Tisztázzunk valamit. Milyen nemzetiségű a főszereplőnk, és  a többi, mert van itt Jack, Tom, Jeff... Ha Erdélyben van nem hiszem, hogy angol neveket használnak. Milyen az iskola? Csak fiú osztálytársai vannak? Semmi konkrétat nem tudunk meg róla.

A "Ki??" címmel ellátott fejezetben mi volt az a történet, amit az anya mondott el? Legalább leírhattad volna, mert így érdektelen lesz az egész. 

A többi részt meg csak átfutottam, mert egyszerűen unalmas. 

Összegezve: 
1. Kapkodsz
2. Össze van csapva az egész
3. Rövidek a részek
4. Mikor érdekes lenne, akkor csak képzeljem el, hogy mi is volt az a fontos dolog ---> Ki? című fejezet!
5. Unalmas

Azt tanácsolom, hogy gondold át az egészet. A szereplők jellemét dolgozd ki jobban, ha szeretnéd privátban elküldhetek neked egy linket, aminek segítségével kidolgozhatod a szereplődet. (Nekem sokat segít ;) ) Jó lenne a story, de mint mondtam elkapkodott. A képekkel kapcsolatban, amiket beszúrsz egy-egy fejezetben azt ajánlom, mikor írsz, hogy nézd a képet és írd le, mert sokkal jobb lenne, mintha csak a képet látja az ember.

Remélem nem sértődsz meg a kritikán, mert így lehet fejlődni a legjobban. Gyakorolj sokat! Sok sikert :)


Vélemények a történetedreWhere stories live. Discover now