Története:Sara Mikaelson élete- Shadows in my life
Az alap történet jó és érdekes. Sok mindent megfigyeltem az olvasása közben.
Az első, hogy szó ismétléseket figyeltem meg az elején ilyen például a "dili doki" szó.
Másodszor, hogy nagyon gyorsan haladsz a történettel. Nincs kidolgozva, nincs helyszín leírás. Az iskolában többen is vannak még a főszereplőkön kívűl is.
Harmadszor, hogy hiába szenteltél egy részt, hogy néznek ki a szereplők, mert ajánlatos attól még leírni a történetbe.
Pl: - Nézz rám!- kiáltotta Peti felém villámló zöld tekintettel, miközben idegesen beletúrt barna hajfürtjeibe.Ez csak egy példa, de szebbé és élvezezessebbé teszi a történetet, ha leírod. Mint említettem, ne haladj gyorsan, mert bevallom neked már be akartam fejezni a vége felé, mert gyors számomra az események alakulása. Lassabban dolgozd ki, ajánlom írj egy vázlatot. A szóismétlés elkerülése érdekében használj Szinonima szótárt, amit az interneten is találsz. Figyelj a helyesírásra is. Ajánlatos először a Wordbe írni.
Utolsóként pedig, mint említettem nincs helyszín leírás. Amikor az erdőben vannal kempingezni ott is hangok, állati neszezések figyelhetők meg. A tanterem és a tanárok jellemét és kinézetét hiányoltam még, így kénytelen voltam a saját tanáraimat oda képzelni.
Ennyit tudok írni erről a történetről, de olvass sokat és gyakorolj, hogy tudj fejlődni. 😉
CZYTASZ
Vélemények a történetedre
LosoweKüld el a saját történeted Nekem vagy akár egy ismerősödét! Elolvasom és véleményt alkotok segítő szándékkal és még meg is ismerhetik mások,hogy több olvasottságot érj el.