2 år sener
Den 11 april ringet det på døren. To civilklædte politibetjente stod ude foran døren. Jeg spurgte dem høfligt om jeg kunne hjælpe dem. Jeg blev skubbet til tiden og de gik med hurtig skridt ind gennem vores hus. Far sad på sofaen og så fjernsyn, imens de to politibetjent bad ham om at følge med.
De kørte med det samme uden at jeg nåede at få noget af vide. Om aften tog jeg ind på politistationen, jeg var nemlig blevet ringet op tidliger af en politimand der havde forklaret mig lidt om hvad der foregik. En kvinde havde set min far stod og kysse mig, i mens jeg prøvet at stride imod. Hun ringet derefter til politiet, som kom og hentet ham.
Jeg blev flere gange forhørt, snakke med psykologer og socialrådgiver. Jeg fortalte dem hele min historie
samme aften ringet det igen på døren. Jeg gik ude for at åbne og blev mødt af tre kvinder og en mand. De var her for at hente min bror, mig og mit barn. først stod jeg forstenet og vidste ikke hvad de talte om. Da det gik op for mig at de ville tag os med. Gik jeg i panik skynde mig at smække døren i og låse den. De banket på og bad mig om at låse op. På det tidspunkt var jeg ved at være træt af det hele. Jeg lukket mine øjne og omfavnet mit barn. Jeg låste døren op. Jeg tænkt på min mor og hendes ord. Den der ser udad, drømmer men den der ser indad vågner.
De hjalp os med at få pakket de vigtigste ting ned og så kørt de os ud til en lille lejlighed.
Jeg ønsket ikke at komme ud og bo hos en plejefamilie igen. Jeg fik en lejlighed hvor min bror og jeg kunne bo sammen med mit barn. Det var et super dejligt sted, det var ikke det store men det var bestemt ikke et fængsel.
Min bror og jeg har begge fået arbejde og mit barn er begyndt i vuggestue. Far havde fået en dom på 16 år for seksuelt overgreb. så forhåbentligt skal vi ikke tænke på ham mere? Nu er der ikke flere vi skal tænke på end os selv....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var det jeg havde for nu, skriv hvis i kunne tænke mere <3
YOU ARE READING
Den der ser udad, drømmer men den der ser indad vågner
Short StoryBogen hander om en piger der starter med at leve et helt normalt liv sammen med sin familie, men lige plusdelig går det hele galt, hun mister alt og alle. For at finde ud af hvad der sker med hende, er det god en god ide at læse min bog....