Chłopak siedział na łóżku i płakał. Nikt by nawet nie zareagował na to, bo mieszkał sam. Trzymał w swoich małych, pulchnych dłoniach mały nożyk kuchenny. Przejechał palcem delikatnie po ostrzu i zaczął mu lekko krwawić palec. Nie skrzywił się z bólu, był do niego już przyzwyczajony wewnętrznego jak i zewnętrznego. Tyle ile przebolał, wycierpiał i przepłakał tylko on to wie.
Przyłożył sobie ostrze do nadgarstka, przejechał po nim, a z rany zaczęła powolutku sączyć się czerwona ciecz zwaną krwią. Wstał z miękkiego posłania i skierował się powolutku do łazienki. Miał ogółem wszystkiego dość, chłopak który już od kilku miesięcy jest jego byłym dał mu w kość znęcając się nad nim. Cudem tylko się udało mu odizolować od niego i to drogą sądową przez co stracił prawie wszystkie oszczędności. Znajomi mają na niego wywalone, a najlepsza przyjaciółka z dzieciństwa oszukała go. Nie miał nikogo, jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym gdy miał siedemnaście lat. Jego rodzice byli sierotami więc i on został sierotą. Nie chciał trafić do sierocińca więc szybko znalazł pracę i opłacał swoją kawalerkę oraz szkołę. Teraz ma pierdolone dwadzieścia dwa lata i pracę ma, ale mało płatną.Stanął przy wannie i odkręcił gorącą wodę uprzednio zatykając odpływ. Krew skapywała z jego dłoni i palców na kafelki robiąc coraz to większą plamę. Po napełnieniu wanny wszedł w ubraniach do gorącej wody. Pod wodą zrobił jeszcze kilka cięć na nadgarstku, po czym czuł że odpływa. Jego powieki stały się ociężałe, a zmęczenie i brak sił dopadały go coraz bardziej. Nożyk wypadł mu na podłogę robiąc niewielki hałas. Krew z jego nadgarstka skapywała po ścianie wanny aż na podłogę. Zarejestrowały tylko jego uszy dźwięk podobny do krzyku, kobiecego i głos tak dobrze mu znany. Zrobiło się ciemno i cicho w jego umyśle przez co mimowolnie na jego lekko pulchną buźkę ukazał się leciutki uśmiech.
CZYTASZ
Writer ❘ Yoonmin ✔
Fiksi PenggemarMin Yoongi tekściarz swoich piosenek, raper zwany przez przyjaciół Suga, a przez fanów Agust D. Park Jimin właściciel bloga. Publikuje swoje wiersze i opowiadania, które są przesiąknięte smutkiem, bólem istnienia (stany depresyjne) oraz samym bólem...