No len v hlave som mala ešte Majkla (Majkl (18) bol chalan ktorého som veľmi ľubila no naše cesty sa rozdelili)... Paťov kamarát David musel ísť preč niečo si vybaviť tak sme ostali sami ...Paťo sa namňa kukol a chcel mi dať pusu no hneď som dala tvár nabok a zmenila tému. On mi na tému reagoval ,,citim že aj ty túžiš po mojom bozku" chytil ma za ruku a dal mi pusu , bozkávali sme sa bol to krásny moment, prestali sme aby sa mohol nadýchnuť , využila som tu chvíľu a ušla som mu, pokušal sa ma chitiť v tom som spadla na travu , a on tiež bolo mu ľúto že tam ležím sama keď sme ležali kukli sme sa na seba a ja som sa zasa stratila v jeho očiach chytil ma za tvár dal mi pusu a povedal mi ,,ľúbim ťa" chcela som mu odpovedať ,,aj ja teba" ale vtom mi zavolala mama že je veľa hodín aby som prišla domov. Bolo 9hod. A ja som si to vôbec neuvedomila tak rýchlo mi ten čas snim ubehol ...Paťo a aj ja sme boli trošku sklamaný že spolu nemôžme biť ešte dlhšie šiel ma odprevadiť domov a cestou sme sa rozpravali povedal že som veľmi krásna a že kumne cíti niečo veľké ... chcela som mu povedať čo k nemu cítim ja ale nemala som tu odvahu , už sme boli pri mojom dome objal ma a dal pusu povedal mi Ľubim ťa , po tichu som mu povedala ,,aj ja teba" citila som že mi to povedal bez citu ... šla som domov , osprchovala, najedla a ľahla si ....
#dalšia časť dúfam že sa vám to pači bola by som aj rada keby napíšete svoj názor do komentára