Ya seni kaybedersem

118 8 2
                                    

Anne babamı kaybettikten sonra çok acı çektim. Bundan daha büyük bi acı olamaz, olmamalı dedim. Ama lanet olsun ki ben deliler gibi aşık oldum. Tek sorun benim aptal kalbim yanlış kişiye aşık oldu. Benim aptal kalbim dünyaca ünlü koreli bir balete aşık oldu. Aramızdaki tek bağ ikimizin de hayatı olan baleden başka hiçbir şey olamadı. Çünkü onun benim varlığımdan haberi bile yok. Başta onun sayesinde tekrar dirildim, tekrar yaşama tutundum. Ama artık kalbim parçalanıyor. Aşk nedir? İnsanlar aşkın dünyanın en güzel şeyi olduğunu söyler. Oysaki benim için sadece bir acı. Lanet olası içimi parçalayan bir acı.

Saat 4 olmuş. Artık uyumak istiyorum...

68 saat olmuş uyumayalı. Artık sonsuz bir uykuya yatmak istiyorum.

~

Sabahın ışıklarıyla gözlerimi açtım. Yanımda bana bakan o güzel yüzü gördüm. Her sabah gördüğüm ama hala görmeye doyamadığım, her sabah kokusunu içime çekerek uyandığım ama hala kokusuna doyamadığım, her sabah bana günaydın canımın içi diyen ama hala o kadife sesini duymaya doyamadığım adam yanımda şuan. Beni asla bırakma. Lütfen. Çünkü ben sana deliler gibi aşığım. Aşağı indim. Her sabah beraber yaptığımız türk kahvaltısını hazırlarken belimde hissettiğim ellerle arkama döndüm. Her zaman beni kollarınla sar, koru, asla bırakma olur mu jongin?
Gene ve gene, hep beraber olalım bu kahvaltıyı beraber yapalım olur mu?
_____________________

Kahvaltımızı yaptık. Beraber film izliyoruz. Beni koynuna aldı. Huzurluyuz. Huzurluyum.
Neden sürekli onu kaybedicekmiş gibi hissediyorum. Bu his bana çok ağır geliyor.
Az önce o bal tadındaki dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Lütfen o bal tatlı dudaklarını sadece benim kupkuru mahvolmuş dudaklarıma bastır. Başka birinin dudaklarına değil. En çok korktuğum şey bana bakarken gözlerinde oluşan parıltının parlaklığının sönmesi. Yada başka birine, başka bi kadına öyle bakması. Ben onsuz nefes alamam. Çünkü o benim oksijenim.
_____________________

Çimlerin üzerine örtü serdik oturuyoruz. O gökyüzünün resmini çekiyor. Ben de onun yani kendi gökyüzümün resmini. Kucağıma uzandı beraber uzandık gökyüzünü seyrediyoruz. Onun saçlarıyla oynuyorum. Uyuyakaldı. Ben de onu izlemeye başladım. Ömrümün sonuna kadar böyle kalabilirim. Onu seyredebilirim. Onunla mutlu olabilirim.
Seni seviyorum Jongin...

Öldürücüm Jongin | OC Jongin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin