Myšlenka ze dne: 14.2.2018 11:10
Ten sport už není o tom o čem by měl být. Je to ten sport, kterému jsem obětovala 3 roky. Víkendy, prázdniny. Skoro vše mé volno utopené v potu a slzách. Vše šlo jen tak do hajzlu, kvůli přístupu a soutěživosti lidí v týmu....Máme soutěžit s jinými tými ne mezi sebou..
Myšlenka ze dne:20.2.2018 13:11
Proč lidi přestali chápat to, proč ten sport vznikl? Nejde přece jenom o to být první. První budeme v když si budeme rozumět, nebudeme si podkopávat nohy a pomlouvat se. Tenhle sport vznikl aby spojil lidi v každém věku a něco je naučil. Nejhorší na tom je, že hlavní vedoucí je hoodně špatný příklad. Už mě přestalo bavit stále někomu ustupovat a lézt "hlavní" kryse do prdele, ne, dále jsem to podstupovat nechtěla.. Jakmile se postavíte na zadní, tak si pamatujte, že se vás budou snažit srazit zpět na zem. Jakýmkoli způsobem. Nebýt jednoho dokonalého člověka, tak bych skončila. A co se změnilo? Místo 6 holek se bavím se 6 klukama. Vedeme mnohem smysluplnější, upřímnější a taky zábavnější rozhovor. Alespoň někde se semnou baví. Hodně lidí zajímá jak trávím svá odpoledne, když netrénuju. Je to jednoduché, vezmu si knihu nebo sešit a jdu si sednout někam do kavárny, fastfoodu, lesa nebo parku a píšu tyhle sračky..
Vím. Píšeš jak se ti zachce, ale psaní má být zábava ne povinnost... Jinak to ztrácí své kouzlo a půvab a smysl :D Ano ta kniha potom nebude mít čtenost a úspěch, ale jde mi úplně o něco jiného :*
ČTEŠ
Můj milý deníčku.....
De TodoJde o mé pocity, názory, třeba i nějaký fajn citát nebo film...... Taková všeho chuť... Příjemné čtení Přeje trapna 14 ka