Interviu su @ichariba_chore

21 6 1
                                    

Aš: kiek esi parašiusi istorijų?
ichariba_chore: na, nesu parašius nei vienos. Tačiau šiuo metu " auginu" dvi istorijas.
Aš: kokio žanro bus tos istorijos?
ichariba_chore: na, viena iš jų Romance/FanFiction, o kita trumputė, todėl priskyriau Short Story.
Aš: pasakyk mažytę paslaptį - apie ką bus Romance/Fanfiction istorija?
ichariba_chore: na, tai pirmas darbas, kurį pradėjau. Tai bus istorija apie Perrie Edwards( ir kitas Little Mix nares) ir Zayn Malik ( bei kitus One Direction vaikinus). Pradžioje Zayn atlieka mažą, bet labai svarbų veiksmą, turintį įtakos kitoms istorijos dalims. Šiaip tai yra istorija alie turtingas šeimas ir jų norą išlaikyti gerus finansus ' suporuojant ' Perrie su Alex. Tačiau jie nejaučiau meilės vienas kitam, todėl sugalvoja nedidelę klastą savo tėvams, o sakyti toliau negaliu. Bus neįdomu skaityti, nes papasakosiu visą istorijos turinį😄.
Aš: ar čia " Illegal Love"?
ichariba_chore: Taip😄.
Aš: kurią istoriją lengviausia rašyti? Kodėl?
ichariba_chore: Manau, lengviau rašyti " Illegal Love", nes " Ačiū tau, Niall" noriu perteikti kuo daugiau emocijų ir, kad skaitytojai pasijustų lyg patys skaitytų tuos laiškus ir patirtų viską su Niall ir Jade, o tai yra pakankamai sunku. Aišku, nesakau, kad lengva rašyti " Illegal Love", tai matosi pagal kėlimo dažnį, bet ją rašyti vis tik lengviau.
Aš: kurią sunkiausia? Kodėl?
ichariba_chore: kaip sakiau anksčiau, " Ačiū tau, Niall", nes noriu perteikti kuo daugiau emocijų, lyg patys skaitytojai būtų Jade ir Niall vietose.
Aš: kaip susiradai šią programėlę?
ichariba_chore: kai dar buvau užkietėjus dictionier'ė, turėjau fan account'ą, ir man vieną dieną į asmenines žinutes atskrido klausimas ' ar turiu wattpad?'. Nesupratau, kas tai yra. Iš pradžių nelabai kreipiau dėmesio į tai, kad neturiu kažkokios programėlės, tačiau vis sekdama vis kitus fan'ų puslapius rasdavau vis daugiau pasiūlymų paskaityti kitų darbus, taip suviliota parsisiunčiau šią programėlę ir dabar visiškai neapgaileistauju dėl to.
Aš: ar ateityje žadi kurti istorijų?
ichariba_chore: taip. Tikrai. Jau daug minčių turiu kitoms istorijoms, tad tikiuosi, kad pavyks man jas įgyvendinti.
Aš: rašai viena ar su kažkuo?
ichariba_chore: rašau viena. Manau kitas žmogus mane trikdytų, nes rašydama mėgstu atsiskleisti ir jeigu kitam žmogui nepatiktų mano idėjos ir jis jas ištrintų, būtų labai liūdna ir pikta. Tad norėdama išvengti nereikalingų pykčių mieliau rašau viena.

Pokalbiai su rašytojaisWhere stories live. Discover now