Interviu su @peritissimus

88 12 5
                                    

Aš: kiek esi parašiusi istorijų?
Peritissimus: 4 dar rašomos( tačiau ne visos paviešintos) ir 2 jau pilnai baigtos.
Aš: Kuri iš jų mėgstamiausia? Kodėl?
Peritissimus: Matyt 'Mėnulio Dukra' , istorija pati pirmoji, tai man daug ką reiškia, taip pat dar viena mėgstamiausia ' Diena, kai sutikau Rebeką', tačiau ši istorija dar draft'uose.
Aš: o kurią sunkiausia rašyti? Kodėl?
Peritissimus: 'Mėnulio dukra 2', susidūriau su idėjų stygiumi, todėl buvau ne vieną kartą svarsčiusi nutraukti antrosios dalies rašymą, bet negaliu apvilti skaityti bei savęs.
Aš: man labai patiko ' Mėnulio dukra', bet daugelis skaitytojų nieko apie tai nežino. Gal galit trumpai apie ją papasakoti?
Peritissimus: ' Mėnulio Dukra' - tai fantastinė istoriją, kurioje pasakojama apie merginą Mają, neseniai pradėjusią lankyti Harono Akademiją. Ši Akademija skirta gabiems vampyrams su galiomis su vieno iš keturių elementų. Tačiau Maja mokykloje susilaukia daug dėmesio, kadangi ją mokytojai vadina Mėnulio dukra, o netikėtai apsireiškusios galios merginą išmuša iš vėžių. Vos blogieji burtininkai Juodieji sužino apie jos galias, Majai bei jos draugams tenka kovoti dėl gyvybės bei Akademijos saugumo.
Aš: kuri autorė labiausiai patinka?
Peritissimus: neturiu mėgstamiausios, jei kalbant apie wattpad rašytojus,  daugelio istorijos man patinka, jei jos nebūna pavogtos ar " nuvalkiotos".
Aš: ar ateityje žadate kurti daugiau istorijų?
Peritissimus: taip, daugelis draftuose jau laukia dienos šviesos, taip pat planuoju išleisti knygą.
Aš: kaip susiradote šią programėlę?
Peritissimus: atsitiktinai, tiesiog naršiau internete kada pamačiau wattpad, vos sužinojau, kad čia galima rašyti, nedelsiant parsisiunčiau ir pradėjau.
Aš: rašai viena ar su pagalba?
Peritissimus: viena.

Ačiū tau už interviu!!! Jei norite ir jūs čia patekti, rašykit į asmenines žinutes arba į komentarus^^. Myliu Jus!!!
-GretuxYoutuber

Pokalbiai su rašytojaisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora