Interviu su @Vavivola

34 6 0
                                    

Aš: kiek esi parašiusi istorijų?
Vavivola: parašiusi, tiksliau pabaigusi pilnai esu vieną, taip pat šiuo metu mano profilyje galite rasti ir kitą mano istoriją - dar kuriamą. Tai trumpai tariant dvi.
Aš: kuri iš jų mėgstamiausia? Kodėl?
Vavivola: turbūt " Samdoma žudikė", man tiesiog patinka ši idėja - ji originali, tokios ' Wattpad ' erdvėje dar nemačiau.
Aš: apie ką ji yra?
Vavivola: apie merginą, žudančią žmones už pinigus, apie merginą, šokančią striptizą, bet šios istorijos esmė, kad net patys purviniausi žmonės turi jausmus. Tiesą sakant, nenoriu atskleisti istorijos siužeto, gal net pati nežinau, kur jis links, bet istorijos esmė išliks tokia pat: ' net šiukšlės turi jausmus'.
Aš: kurią sunkiausia rašyt? Kodėl?
Vavivola: Sunkiausia jau užbaigta " Maži košmarai naktyje". Ją buvo sunku rašyti jau vien dėl to, nes ji eiliuota, taip pat savų sunkumų kėlė ir užslėptos minties pateikimas, nes kaip jau tikriausiai supratai noriu, kad mano istorija turėtų gilią prasmę.
Aš: kuri ' Wattpad' autorė labiausiai patinka?
Vavivola: Net nežinau, turbūt nazzam13, o galbūt xColdPrincess.
Aš: ar ateityje žadi kurti istorijų?
Vavivola: taip, žinoma, jau dabar ne viena istorija pradėta draft puslapiuose.
Aš: kaip susiradai šią programėlę?
Vavivola: ' Facebook' pamačiau merginas, kalbant apie ją, tad ruoj bėgau į ' Google Play'.
Aš: rašai viena ar su pagalba?
Vavivola: viena, bet turiu draugę, kuriai patikiu skaityti net juodraštinius variantus ir išklausau jos nuomonės. Jei nesunku, žmonės galėtų ją pafollow'int IamMissEma.

Pokalbiai su rašytojaisWhere stories live. Discover now