Nu pot uita.

21 1 0
                                    

Nu mai simt, nu mai ma gandesc la asta.. Dar nu uit.


       Tot in acele vremuri am fost lasat sa aleg alegerile pe care le-am vrut eu, stiam ce e bine pentru mine stiam ca merg pe barba mea, stiam ca eu o patesc nimeni altcineva. Eram doar eu cu viata in ring, o duceam la cu totul alt nivel, doar pentru acel zambet.

Nu pot uita, sentimentul de a fii parasit, o lupta pierduta, o accepti cu mare greutate, e lupta mea si o duc mai departe. Nu am vrut sa se sfarseasca aici, am incercat am lupta,dar am abondat. Nu vreau sa o mai simt din nou sa stiu prin ce-am trecut. Momentul in care inima stiu ca imi disparuse, se lasase liniste, puteai sa zici ca am murit. In acel moment am simtit ca nu mai e lupta mea, nu o mai continui, ai ales sa pleci? Ai plecat, si in spate nu te-ai uitat. Mergi pe drumul tau iar eu pe al meu. Dar ce nu ai stiut este ca tu o sa dai de drumul eu , nu eu de al tau. Am aflat ce e durerea ce e frica ce e sentimentul de nefericire. Ani de zile,nopti pierdute, plansete am incercat sa le impiedic sa-mi apara iar in minte, le-am lasat in urma .. dar mereu ma urmareau. Un cosmar dus la nesfarsit pe care nu il pot uita...


            Nu pot uita ca ai plecat tata.


Un drum nesfarsit.Where stories live. Discover now