Drumul pe care il parcurg inca de la inceput,se apropie de final.. Am ajuns in pragul sortii, am invatat,am luptat, am plans,am ras, am zambit. Tot ce este bun are si un final.Iar drumul meu a ajuns la capat.
Dupa ce mi-am dat seama cum stateau de fapt toate lucrurile cu tot ce cuprinde viata, minciuni care cresteau de pe o zi pe alta,vorbe aruncate aiurea care au durut timp de ani, idei gandite dar niciodata spuse de teama celui din jurul tau. Le-am infruntat pe toate pana aici. Drumul care parea nesfarsit , i se iveste pentru prima oara lumina. Alerg spre ea vreau sa o prind vreau sa se termine totul odata pentru totdeauna. Mi-am terminat treaba, am dus totul la capat, am vazut cu ochii mei ce inseamna viata. Daca mi-am dorit aceasta viata? Nu. Dar nu m-am descurajat ,nu m-am lasat niciodata cu garda jos, n-am renuntat la visurile mele, le-am continuat, le-am dus pana la sfarsit. Nu ascultam ce spuneau cei din jur, alegeam doar cum stiu eu mai bine, sa stiu ca totul faceam pe barba mea fara sa cer ajutor. Totul a mers bine si stiu asta, mereu fiind pe spatele meu, calcam gresit , in loc sa nimeresc drumul bun nimeream adesea si groapa. Nu m-am indoit de puterile mele niciodata.
Am reusit! Imi pot spune asta in fiecare zi. Am infruntat toate temerile,am facut tot ce nu am putut sa fac vreodata. Nu imi mai este teama nu mai ma gandesc la nimic. Am ramas impacat cu gandul ca totul s-a terminat iar eu mi-am terminat treaba. Las pe altii sa-si inceapa si ei propriul lor drum , sa poata sa infrunte orice. Orice obstacol sa aiba mereu incredere in ei, in propria lor vointa in propriile lor puteri. Asta este tot ce conteaza. Nu te gandii la ce o sa spuna lumea, lumea te vrea jos, te vrea la pamant sa calce peste tine sa iti ruineze visele. TU! Nu vrei asta, nu iti doresti asta, tu vrei sa reusesti tot ce ti-ai propus sau la ce te-ai gandit si nu ai avut curajul sa o spui. Acum e momentul iesi la iveala arata cine esti cu adevarat.. Asa cum am reusit si eu sa o fac. Este un drum greu, pare nesfarsit dar orice lucru are un final.
Nu uita, daca tu nu ai grija de viata ta , nimeni nu o sa faca asta pentru tine.