Pengetua : "APA MASALAH KAMU SEMUA NI SAMPAI BERGADUH BERTUMBUK! AWAK SEMUA INGAT INI KELAB BOXING KE APA?"
semua yang berada disitu sedikit terkejut kerana dimarahi pengetua
Rose : "maafkan saya cikgu. saya tahu salah saya."
Seulgi : "ha tahupun salah kau!"
Lisa : "kau tak salah ke eh?"
Seulgi : "kau jangan sebok nak masuk campur!"
Pengetua : "hah seulgi? apa yang awak buat sampai mereka semua bertumbuk?"
Seulgi : "er er sa-saya tak buat apapun cikgu. tiba tiba je rose ni tumbuk saya."
mata rose membuntang kerana mendengar penjelasan palsu seulgi
Pengetua : "hey seulgi? takkan la tiba tiba je rose nak tumbuk awak? AWAK JANGAN SESEKALI TIPU SAYA! JANGAN MEREKA REKA CERITA BUSUK AWAK TUH!"
Jimin : "biasalah cikgu, kalau dah takut ke lain la ceritanya."
tiba tiba pintu dikuak
Hani : "cikgu boleh saya masuk."
Pengetua : "ye silakan."
Hani : "terima kasih cikgu."
Pengetua : "ada apa hani?"
Hani : "saya tahu cerita sebenar."
Seulgi : "WHAT?"
Pengetua : "kenape kamu terkejut seulgi?"
Seulgi : "er takde ape cikgu. hm tak bole ke kita sambung esok? er saya macam tak sedap badan la."
Pengetua : "takpayah nak mengada ngada. hani teruskan."
Hani : "sebenarnyaaaa............. (author malas nak tulis)Pengetua : "ada apa apa tambahan? ha seulgi, nak reka apa lagi? cerita palsu apa pulak awak nak tambah lagi?"
Seulgi : "takde cikgu."
Pengetua : "haih kamu semua ni. lagi bape hari je nak pergi florida highschool, korang dah buat perangai. kalau gaduh gitu gitu je takpe jugak. ni gaduh sebab lelaki. nak saya ulang? SEBAB LELAKI. kamu semua dah besar. matang la sikit. haih saya taktahu la nak cakap ape lagi."
Rose Seulgi : "maafkan saya cikgu."
Pengetua : "haih, seulgi! disebabkan kesalahan awak ni awak bole digantung atau dibuang sekolah awak tahutak?"
Seulgi : "apaaa? cikgu takkan la sebab saya gaduh dengan rose sampai nak dibuang?"
Pengetua : "kesalahan awak bukan itu je. kesalahan pertama, awak gaduh. kesalahan kedua, awak lempang kawan awak. kesalahan ketiga, awak menipu saya dan mereka- reka cerita.
Seulgi : "er cikgu saya minta maaf. tolong la cikgu jangan gantung saya!
Pengetua : "tengok dulu lah. nanti saya bincang dengan semua guru. kuasa di tangan saya, kalau bole sekarang pun saya dah buang awak. nasib baik saya masih bole sabar dengan perangai kamu semua. dah bersurai."Seulgi : *menolak rose* "kau suka la kan aku kene buang? kau suka kannn? huh takguna!"
Rose : "pehal eh nak tolak tolak? cakap je bole kan? kau tu ha dah kenape ek nak fitnah orang lepastu reka cerita tahpape. ei kau tu tak malu ke?"
Seulgi : "kau jangan nak tunjuk diri kau tu baik sangat lah perempuan murah"
Taehyung : "watch your mouth seulgi!"
Seulgi : "hey taehyung? kau masih nak bela perempuan ni? kau tak nampak ke dia tu cuma pura pura je? kau tak nampak ke?"
Jungkook : "CUKUP SEULGI!"
Seulgi : "hishhh blah ah!" *menolak jungkook*
Lisa : "dah la rose jom kita balik."
Taehyung : "er lisa balik saing aku boleh ada hal nak tanya?"
Lisa : *memandang taehyung pelik* "ha bole. eh sape nak teman rose balik?"
Jungkook : "em aku teman dia la."
Lisa : "betul ke?"
Jungkook : "ha ye betul la."
Lisa : "okay jom taehyung."
Taehyung : "jom."
Jungkook : "kau okay tak?"
Rose : "hm okay je. jom balik."
Jungkook : "jom."
YOU ARE READING
[Complete] Enemy🔥 (bts X blackpink)
Randomaku kena pindah - rose takpe kitaorang ikut - lisa jennie jisoo nak tengok ape jadi lepas diorang pindah ? haa sila baca !Jangan jadi silent readers guys! vote and comment sekali la muahahahahah kah kah kah kah kah start : 17 dec 2017 :) end : ~