35

1.8K 141 8
                                    

nah tatap untuk tetapan hidup eh macam salah je HAHAHAHA ! aku dahlah hyper tengok rambut dia sama macam rose !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

nah tatap untuk tetapan hidup eh macam salah je HAHAHAHA ! aku dahlah hyper tengok rambut dia sama macam rose !



















































.
.
.
.



















































Lisa : "eh perempuan!"
Rose : "hah pende?"
Lisa : "nanti birthday kau nak ape?"
Rose : "kau ni bende tu pun nak tanya ke?! tak suprise langsung! dasar pariak!"
Lisa : "bersyukur sikit eh aku tanya! cepatlah kau nak ape!"
Rose : "kau sure ke kau bole bagi hadiah yang aku mintak ni?"
Lisa : "yes!"
Rose : "srs eh? tak menyesal?"
Lisa : "langsung tak!"
Rose : "okay aku nak abang aku."
Lisa : "er okayla tu susah sikit . eh tak, susah banyak."
Rose : "tadi kau kata kau bole bagi! tak menyesal la ape la! dah takpe lah. aku nak tidur. goodnight!"
Lisa : "ala lain la rose! aku bole bagi coklat? hah kau nak ape? teddy bear besar? kecik? pin rambut? kereta? motor? banglo? er okay banglo aku tipu! hish park chaeyoung!"

Namjoon : "okay serius aku masih tak percaya dia tu adik kau!"
Jin : "haah weh ! em tapi muka korang ada sama sikit. er sikit la. tapi aku masih tak percaya!"
Jimin : "kembar tak seiras ni!"
Suga : "macam mana bole berpisah ni?"
Jungkook : "ala panjang ceritanya!"
Jin : "pendekkan!"
Jungkook : "aku masatu 5 tahun. Dulu, makcik aku nak sangat jaga aku. aku pun taktahu kenapa. tapi aku rasa aku comel sangat kot waktu tu huehue . hm mak aku berat la nak lepaskan aku. haih adik aku lagila! menangis 5 hari 5 malam! haih aku taktahu macam mana mak aku bole setuju tapi yang penting aku dah janji dengan adik aku yang aku akan jumpa dia balik. waktu aku 15 tahun, aku ada jugak cadang nak jumpa adik aku, tapi makcik aku tak bagi. tapi lepas makcik aku mati, aku sempat jumpa mak aku je. sebab adik aku kat asrama. aku cakap dengan mak aku, jangan bagitahu adik yang aku jumpa mak aku. tapi baguslah dia sampai sekarang taktahu aku abang dia HAHAHAHA OKAY HABIS CERITA MEH TEPUK!"
Suga : "hm gempak jugak."
Jin : "habis? sampai bila kau taknak bagitahu dia?"
Jungkook : "aku ingat waktu birthday dia aku nak bagitahu hm birthday aku jugak la heh ingat tau ingat!"
Namjoon : "hah jungkook kau nak hadiah ape?"
Taehyung : "takpayah la bagi dia hadiah. dah tua dah pun!"
Jungkook : "wadehel man?"
Jimin : "hm lepasni aku nak adik kau je la! bole tak?"
Taehyung : "eh eh eh eh ehem."
Jimin : "eh tae? jealous? hm jangan jealous la. aku rasa adik dia pilih aku bukan pilih kau hahahaha dasar jebon!"
Taehyung : "ah takde takde aku dah cop dia dulu dari awal! kau ingat aku taktahu kau suka jennie hak alah!"
Jimin : "woi diamlah kau ni tak pandai simpan rahsia ah!"
Taehyung : "ceh bila kau cakap tu rahsia?"
Jin : "wahwahwahhhhh berita baik."
Jungkook : "hoi hoi! jangan macam macam eh! takde sape bole amik adik aku. dia aku punya okay! kalau nak jumpa abang dia dulu eh!"
Taehyung : "hm jungkook kita dah lama kawan kan hehe."
Jungkook : "euw sapa nak kawan kau? muka dah ah macam ninja turtle! dah la bye!"
Taehyung : "ala jimin kau punya pasal ah!"
Jimin : "bye i nak meminang rose!"
Taehyung : "YAHHH JIMINIEEEEE!"

hello im back hahah . maaf la sebab dah lama tak update! saya trial uhuk . WEH SUSAH GILA WEHHH LAGILAGI MATH ! terima kasih la yang tunggu tunggu aku update . yang tak tunggu tu hm ily hahaha bye ! btw thanks readers support! nah ❤❤❤❤❤ ikhlas dari jantung ehem

[Complete] Enemy🔥 (bts X blackpink)Where stories live. Discover now