17

2K 148 2
                                    

Cg Yoojung : "maaf la cikgu nak jumpa kamu semua ni sebab ada hal penting."
Baekhyun : "kenape cikgu?"
Cg Yoojung : cikgu baru dapat call dari florida highschool, dorang kata dorm diorang tak banyak so korang kene kongsi bilik tidur."
Jennie : "laa tu je? kitorang bole je kongsi dengan red velvet."
Seulgi : "ei sapeje nak kongsi dengan kau?"
Yeri : "ha kannn! taknak la aku."
Jisoo : "amboi cukup baik tau aku nak kongsi bilik. kalau aku ni jahat dah lama aku suruh kau tido kat kandang lembu!"
Lisa : "hm kalau takpun kau tido dalam balik air!"
Rose : "lagi best kalau kau tido kat tengah jalan tu nanti aku siap siap kan tilam untuk kau, bantal untuk kau hm mesti best kan!"
Cg Yoojung : "hey dah dahh. kita nak bincang bukan nak gaduh."
Irene : "dorang yang mula dulu."
Rose : "pijak tengkuk kau kang cacat nanti. ha balik ngadu kat mak okay?"
Bts Exo : *gelak perlahan*
Cg Yoojung : "okay stop stop."
Rapmon : "dah cikgu teruskan jangan layan dorang ni."
Cg Yoojung : "okay okay. cikgu memang nak blackpink dan red velvet kongsi bilik tapi susah."
Wendy : "ape yang susahnye?"
Cg Yoojung : "acara kamu semua lain lain so jauh nak gerak. cikgu terpaksa suruh kamu kongsi bilik dengan namja."
BpRvExoBts : "WHATTTTTT?"
Cg Yoojung : "haih cikgu tahu kamu semua terkejut tapi tulah cikgu terpaksa."
Rose : "haih cikgu ni biar betul? saya taknakk pergiii!"
JisooLisaJennie : "kamii pun!"
Cg Lee : "Lisa Rose Jennie Jisoo cikgu minta maaf. kamu semua ni je la harapan cikgu. tolonglah pergi demi cikgu?"
Jisoo : "aduh cikgu takkan la nak kongsi dengan dorang nii? aduhhh!"
Cg Yoojung : "ye cikgu faham perasaan kamu. jangan risau setiap masa ada guru ditugaskan untuk menjaga kamu."
LisaRoseJennieJisoo : "em yelah."
Cg Yoojung : "okay mengikut jadual ni acara kamu lain lain bukan satu tempat."
Chen : "ha lain tempat maksudnye?"
Cg Yoojung : "maksudnye satu kumpulan di florida highschool satu kumpulan di somerville highschool. sekolah nye bersebelahan tapi susah nak ulang alik sebab tu cikgu suruh kamu kongsi bilik dengan yeoja."
Joy : "what the fish?"
Irene : "cikgu siapa yang akan kongsi bilik dengan kitorang?"
Cg Yoojung : "hah tu saya belum pasti awak semua rasa awak selesa kongsi bilik dengan exo atau bts? pilihlah."
red velvet blackpink exo dan bts terus bincang untuk tidur bersama siapa
Rose : "aduh aku buntu ahhh aku taknak tido dengan namja namja hingusan tuu!"
Lisa : "haah dohhh payahhh!"
Jennie : "okay okay sabar apa la kata kita takyah pilih. sape yang nak tido dengan kita, kita setuju je."
Jisoo : "hah sukatilah!"
Cg Yoojung : "okay semua? dah habis bincang belum?
Blackpink : "err dah kot."
Red velvet : "dahhhhh!"
Exo : "dah cikgu."
bts : "dah."
Cg Yoojung : okay red velvet awak nak kongsi bilik dengan sape?"
Red velvet : "BTSSS!"
Bts : *terkejut*
Suga : "hala tak swag la nak kongsi bilik dengan korang!"
Taehyung : "taknak la cikgu."
Jimin : "ala cikgu taknak la dengan dorang."
wendy : "aduh weyh dorang taknak dengan kitaa macam mana?" *pandang red velvet*
Cg Yoojung : "habis kamu semua nak sebilik dengan sape?"
Bts : "Blackpink."
Jisoo : "Haaaaa?"
Rose : "aduh parahh!"
Cg Yoojung : "ha blackpink macam mne?"
Lisa : "em em."
Jennie : "er bole la kot."
Cg Yoojung : "okay sebulat suara bts akan sebilik dengan blackpink dan exo akan sebilik dengan red velvet."
Red Velvet : "yelaa." *pasrah*
Rose : "yahh kenape laa kau setuju?"
Jennie : "kan aku dah cakap sape yang nak sebilik dengan kita, kita setuju je?"
Jisoo : "haih aku tahu aku sebilik dengan exo."
xiumin : "hm aku pun nak sebilik dengan kau."
Jisoo : "er xiumin? er aku gerak dulu eh er bye."
Xiumin : "hey hey awalnye nak gerak jisoo jisoo!"
jisoo tidak mengendahkan panggilan xiumin.
xiumin : 'haih kau ni!" *senyum*

[Complete] Enemy🔥 (bts X blackpink)Where stories live. Discover now