Ne-am ridicat de la masa si am pornit spre dormitoare. Parola era " Rat de porc " . Am intrat in camera de zi si m-am dus in dormitorul fetelor.
Hermione statea singura si se pare ca fetele nu observau. M-am dus langa ea.
- Sunt Kate .
- Hermione. In ce an esti ?
Imi face semn sa ma asez langa ea.
- Anul 2.
- Cum este la transfigurari?
- um... Este fain , adica am inceput cu ceva usor precum acele....
- Oh... Ce fain suna.
- mai putin la potiuni....
- Cine era baiatul de langa tine ?
Zambesc si ma ridic de langa ea.
-Andrew Flamel.
***
Dimineata urmatoare l- am dus pe Harry la toate orele. Toti elevii vorbeau de el asa ca. Toata ziua am am ascultat barfe si susoteli.Harry incerca cu disperare sa gaseasca si singur drumul dar am avut ghinionul sa ne intalnim cu Peeves de trei ori. Cand mergeam spre sala de transfigurari , strigoiul a iesit de dupa un zid si a inceput sa arunce cu bete in noi. A doua oara eram cu Andy , Sam si Harry iar Peeves a venit in spatele lui Harry si a zis "Te-am prins prostavane ". Ultima data l-am vazut cand il alerga pe Filch care era urmat de pusica sa , doamna Norris .
Dar mai rau ca Peeves ( daca era posibil ) era Filch. El si pisica lui patrulau pe holuri mereu. Am reusit sa-l enervam cand Sam tragea de o usa spunand ca verisoara lui Andy , Holly Clare era acolo. Holly era perfecta la viperini si pot spune ca era un geniu la transfigurari. Nu semana cu verisorul sau . Avea parul negru si drept si purta ochelari patrati. Am aflat de ea de la Andy.
Cel mai jenant lucru oentru ea in aceasta zi a gost cand l-a lovit pe Percy Weasley cu o carte in fata dupa ce l-a evitat pe profesorul Plesneala. Ea si-a cerut scuze de la el , si dupa ce i-a analuzat lovitura , i-a daruit un pupic pe obraz. Fata lui Percy a devenit rosie ca parul lui. Holly s-a inrosit si ea iar camd a plecat s-a uitat in urma sa la Percy si s-a ciocnit de un zid. Am asistat la aceasta scena draguta impreuna cu Sam si Hermione. Noi e ne intelegem grozav. Momentan.
Harry si Draco in schimb intrasera intr-un adevarat conflict. Cei doi nu se suportau si se pare ca era mai rau decat ma asreptam.
Alice ma urmarea mai mereu si incerca sa ma prinda facand ceva gresit. Stephany il urmarea pe Andy iar Daphne pe Sam.
- Uh... Am impresia ca aia vine cu mine si la baie.
- E nasol. Am ajuns sa stau mai mult in turn la Ochi-de-soim mai des ca in primul an.
- Dar de ce ? Intreaba Hermione.
- Am... E complicat. O sa-ti povestesc . Promit.
De langa noi se auzeau barfe despre vajthat pentru ca se apropia sezonul. Angelina era foarte fericita ca e in echipa ca si gemenii Weasley care erau prinzatori. Cercetasii erau foarte fericiti considerand ca nul acesta o sa castige cupa la vajtaht.
CITEȘTI
Kate Agnes #2 - Mistere Nerezolvate
FanfictionKate Agnes se intoarce la Hogwarts alături de Sam si Andy . Ce personaje apar ?Ce se schimba ? Adevarata aventura acum incepe. Un mare secret este ascuns in castel. Ceva care îți da puteri nelimitate , piatra.....