Fluffy

193 25 5
                                    

De îndată ce am intrat in luna noiembrie, vremea devenise mai mohorâta iar împrejurimile castelului earu mai mohorîte.
Incepuse si sezonul de vajthat. Dupa cateva saptamani de antrenament, Harry urma sa joace primul sau meci. Ardeam de nerabdare sa intru si eu in echipa. Stateam foarte des in tribune urmarind antrenamentele echipei , incercand sa invat si eu ceva din el.
Era un adevarat noroc ca Hermione era acum prietena cu noi. Harry nu putea sa tina ritmul cu temele si ea il ajuta foarte des. Acum parea mai simpatica de la intamplarea cu trolul. Andy se plangea mai mereu ca o sa fie urmarit toata viata de uriași si animale giagantice.
A venit si ziua meciului. Harry statea la masa ,privind-o pe Sam cum mananca un cartof fiert.
- Trebuie sa mananci ceva , spune Hermione.
- Succes Harry.
Era Nicole cu un steag in mana care avea stema Cercetasilor. Andy o priveste fermecat. Fata îi intalneste privirea si pleaca de la masa chicotind. Sam se uita urat le Andy.
- Andy...
- Hm ?
- Aia e sora mea. Nu te mai holba asa la ea.
Am inceput sa radem.
Pe la ora 11 intreaga scoala era pe teren. Viperini sau Cercetasi ? Toata lumea facea pariuri in timp ce eu incercam sa ajung la Harry. Echipele au mers la vestiare. L- am urmarit pe Fred si am intrat si eu in vestiar. M-am dus la Harry si m-am asezat langa el.
- Succes . Sunt sigura ca o sa fie foarte frumos si o sa te descurci minunat.
Baston si- a dres glasul ca sa faca liniste.
- Ok , baieti... Incepu el
- ... Si fete ,completa Angelina
- Da , si fete , fu acesta de acord... A venit... Kate ?
Toti se intorc la mine.
-Um... Am venit sa va urez succes.
Chipul lui Baston s-a mai distins putin
- In regula , pe teren ! Succes tuturor.
Am fugit in tribune si m- am asezat langa Sam . Comentatorul meciului era Lee Jordan , un prieten foarte bun de-al gemenilor Weasley. Balonul a fost aruncat in aer si asa a inceput meciul. L- am urmarit le Harry cum plonja prin aer pana cand il vad pe Hagrid care se aseaza langa Hermione.
-Uite-l pe Hagrid !
- Kate , tu razi de mine ?
- Putin.
- Ce are matura lui Harry ?
M-am intors mecanic spre teren si vad ca Harry plonja prin aer cam .... Haotic. Daca nu il cunosteam as fi garantat ca scapase matura de sub control.
Se pare ca Hermione observase inaintea noastră pentru ca acum fugea , incercand sa ajunga la Plesneala. M-am uitat la el si vad ca rostea ceva cu ochii tinta la Harry. La scurt timp Harry si-a revenit si a inceput sa zboare in jurul terenului. Profesorii erau in picioare si incercau sa-i stinga roba lui Plesneala care era in flacari.

Cercetasii au castigat, fiind ca Harry prinsese hotoaica aurie . Am mers cu Hermione si Sam in castel in timp ce Andy si Ron inca se bucurau ca Cercetasii castigasera meciul.
- Ce ai patit Harry la matura ?
-Plesneala si-a bagat nasul , explica Ron
- Aiurea , spune Andy.
- Sa zicem ca am aflat ceva de Hallowen . Cred ca el a lasat monstrul liber in castel ca sa treaca de cainele cu trei capete.
- Cum ai aflat de Fluffy.
- Bestia aia are un nume ?
Andy se uita ingrozit la Sam.
- Nu stiu ce sa zic....
- Atunci de ce a incercat sa-l omoare pe Harry ?
- Hagrid mi-a mai spus ceva. Despre profesorul Dumbledore si Nicolas Flamel.
- Flamel ? Ca pe Andy ?
Ne intoarcem automat spre el.
- Am... Este o ruda din partea mamei ... Ce este cu asta ?
- Trebuie sa aflam ma multe. Nimic nu se leaga. Plesneala....Fluffy... Dumbledore.... Nicolas Flamel.....E ceva putred

Kate Agnes #2 - Mistere NerezolvateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum