Un plan eșuat

139 26 0
                                    

- Am un plan.
Hermione se gandise mult la puiul de dragon si incercase sa gaseasca o persoana care sa il pazeasca pe micul Norbert.
Planul facut de Hermione era unul complex. Ea si Harry transportau puiul in turnul de astronomie unde ii astepta fratele lui Ron din România. Sam statea cu Hagrid iar Andy il urmarea pe Filch. Dupa Ron  eu eram " cea mare " asa ca.... ei bine...  Trebuia sa ma duc sa-l distrag pe Percy Weasley.
La 10 noaptea , am plecat toti la locurile noastre. L-am gasit pe Percy la etajul 2.
- Percy !
Am spus asta in timp ce alergam.
- Kate ? Ce faci pe hol la ora asta ? In calitate te perfect al scolii sunt obligat sa...
- Am nevoie urgent de ajutor.
- Ascult.
Am spus asta fara sa ma gandesc prea mult.
- Am nevoie de ajutor la tema de la Dezbateri.
Chipul lui se lumineaza si apoi spune:
- Kate , esti anul 2 . Nu faci dezbateri. Ce vrei mai exact ?
Acum mintea mea incerca sa gaseasca ceva normal.
- Holly. Despre Holly. Sa stii ca vorbeste foarte mult despre tine.
Percy se inroseste si ma priveste patrunzator.
- Si ce spune ?
Doamne ! Ce ma fac ?
- Am... Crede ca esti dragut si ii este foarte rusine de tine. Cred ca te place foarte mult .
Percy zambea foarte tare dar la scurt moment se încruntă si spune :
- Ce cauti pe hol la ora asta ? Stii ca nu ai voie ?
Era Draco care mergea spre iesire.
- Ce cauti tu cu .... Kate ?
Am încercat sa schitez un zambet stramb.
- Cu un Weasley , Kate ? Credeam ca ai gusturi la baieti .
M-am inrosit toata si am lasat privirea in pamant.
- Reacredinta , te rog sa ma urmezi , a spus acesta pe un ton rece.
Am mers cu ei la cancelarie.
Am asteptat in fata pana la iesirea lui Percy.
Nici nu am ajuns bine ca am auzit glasul lui McGonagall.
- CERCETASII NU MI-AU ADUS VRE-O RUSINE MAI MARE !
Era evident ca doamna Minerva i-a prins pe Harry si Hermione.
Am inceput sa alerg spre turnul cercetasiilor. Am intrat repede si m-am asezat in fotoliu si am asteptat. La scurt timp au intrat Ron , Harry si Hermione . Erau toti negrii de suparare. Mi-au povestit despre Neville si ca profesoara Minerva luase 150 de puncte de la Cercetasi. Asta insemna ca eram pe ultimul loc.
La inceput , Harry era iubit de toti copii dar acum ajunsese sa fie detestat. Toata lumea care vazuse clepsidrele credeau ca este o greseala . 150 de puncte ?
Acum nimeni nu mai vorbea cu Harry. Acesta era atat de suparat incat m-a rugat sa merg cu el la Oliver Baston ca sa-si de-a demisia.
- Oliver am spus eu timida.
El se intoarce brusc ,vizibil speriat de mine.
- Da ,Kate. Pot sa te ajut cu ceva ?
-Umm... Harry m-a rugat sa-ti spun ca isi da demisia
- Demisia ?racni Baston. Nu se poate ! Trebuie sa- l convingi , Kate. Fara cautator o sa se destrame intreaga echipa.  Te rog. Pentru Cercetasi.
Se uita la mine insistent.
- O sa incerc , am oftat eu.

Kate Agnes #2 - Mistere NerezolvateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum