Ilk bölümümüz hakkında düşüncelerinizi yorumlara bırakırsanız, cok sevinirim 😊💕
PINAR
-BAHAR SUS ARTIK!
-Tamam ama.......
Offf, sabahtan beri başımı yiyordu. Kim mi? Biricik (!) ikizim!
Sabahtan beri bir şeyler söylüyor, ama ben dinlemiyor, sadece dinliyor gibi yapıyordum. Söylediklerinden anladıklarım;
Pınar wlöwlöwlö. Pınar fjdjsdu, öwlöwlo Pınar. .
Sanırım, Demir den ayrılmamı söylüyordu yine.
Demir'i pek sevmezdi. Tekin biri olmadığını düşünüyormuş.Tamam pek iyi biri değildi, ama bu kadar abartması saçmaydı. Sonuçta, yediği haltları bana yansıtan biri değildi Demir...
Öyle aşık falan da değildim. Sadece takılıyorduk.
O beni seviyordu. Biliyorum, ama ona defalarca, bana bağlanma dedim.
-PINAR! BENİ DİNLİYOMUSUN! ?
-Evet, anlat.
-Bak, geçen gün bizim kızlarla kurduğumuz whatsapp dedikodu grubunda senin şu Demir p**evengini başka bi kızla barda yakalamış Sude. Resmi var!
-Ne?
-pınar, güzelim, bitanem. 4 aydır dedikodu grubuna girmiyorsun. Üstelik grup4 ay önce kuruldu! !
-Tamam bi bakarım.
-Şimdi. HEMEN!
-TAMAM BE!CIRLAMA
Ustumdeki pepee li pijama 'nın cebinden telefonumu çıkarttım ve şu gruba baktım.
11/D -Dedikodu Time -
109.980 okunmamış mesaj...
Gözlerimi pörtlettim. Sonra okumaya başladım. Aslında cogunu es geçiyor, hafifçe göz gezdiriyordum.
Demirle ilgili kısma geldim
Sude Tokmaklı:Kızlar. Özellikle Bahar. Bi bakın
Aslı Değirmen:Noldu
Bahar Görgülü :Aynen noldu
Sude Tokmaklı: Pınar 'ın sevgilisini barda bi kızla gördüm hatta resmini çektim bakın
Attığı resim...Pekala Demiri sevmiyorum evet, ama benle çıkarken bunu yapması, iğrenç bir şeydi.
Resimde bir kız Demir in kucağına, ata biner gibi oturmustu, Üzerindekiler de, barı geç, pavyonda giymek için bile açıktı.
Fotoğrafı telefona kaydettim.
Sonradan gidip Demir denen g*tcüğü s**eceni hepimiz biliyoruz Pınar.
Icses haklı .Telefona kaydettiğim resme tükürdüm ve Bahar'a baktım.
-Ben Demirle buluşmaya -onu s*kmeye de diyebiliriz-gidiyorum. Kendine iyi bak Ikiz.
Baharın bir şey demesine izin vermeden salondan çıktım ve merdivenlere yöneldim.
Demire bulusmak istediğime dair bir mesaj yolladım, anında cevap verdi
Kimden;RUH HASTASI SEVGİLİ
Tamam hayatımın tek aşkı. Yarım saat sonra?
Kime;RUH HASTASI SEVGİLİ
Yarım saat fazla olur ben 20 dakika içinde hazır olurum;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EV TOPUZUM~
Humor-Hadi ama! Eninde sonunda, beni seveceksin. Sevgilim olacaksın! Tuna'nın sesi bile göz devirmeme yeterken, söylediği şeye karşılık, gözlerimi fırlattım. -Ben topuzumdan vazgeçtiğimde, belki sevgilim olursun! Artık vazgeçerdi herhalde. Çünkü ben =...