Multi : Pınar 'ın topuzu (biraz yarım ama benena)
Bölüm Adı :Gerekirse Tuna'dan yardım alırım!
Bölümün kendisi sjxj
Bip...bip...bip...
Baharın başında öten şu makinenin sesini duymak, istemsizce tedirginlik veriyordu.
Elini tuttum
-Bahar. Canım. Hadi ikiz aç gözlerini. 2 hafta uyuduğun yetmezmi Örgülü piremses?
Hadi aç gözlerini ve *ZAAAA YİNE SAPSIN PINAR *diye bağır. Bak cidden. Tam şuan uyan. Benle sap olduğumdan dalga geçmene izin veririm. Bak 3 saniye veriyorum. 3,..2,..1.Açmadı. Gözlerini de açmadı , ağzını da.
Odaya birinin girdiğini, kapı sesi sayesinde anlamışım.
-Pınar. Hadi kızım. Birseyler ye, günlerdir en fazla 1 çikolata yiyorsun. Hadi annem. Ben bakarım Bahara.
-HAYIR! O BENİM IKIZIM ANNE, O BU HALDEYKEN NE BISEY YIYEBILIRIM NE DE MUTLU OLABILIRIM TAMAM MI! ?O...O uyanacak . Biliyorum. Sadece, sadece...O koca götü ve üşengecligi yüzünden uyanmıyor .
-Tamam Kızım. Tamam ama, böyle olmaz. Beni iki katı fazla üzüyorsun annem.
-Anne. Lütfen, bizi yanlız bırak
-Tamam, tamam ama,..Neyse
Kapanan kapı, bizi başbaşa bıraktı.
En sonunda dayanamadım ve dedim ki
-Hadi a*ına k*yim. Uyan.
Ses yok.
-Oha ne demek Vini Uehera Türkiye ye geliyor?
Gözlerini hafif aralayan Bahara
inanmayan gözlerle baktım. Ve doktoru çağırdım hemencecik.-Daktır beeey. Daktır beeey! !BAHAAAĞRR! UYANDIIIIIIIIIIIĞHHH!
-Pınar. Ben tekrar uyuycam amk bu nasıl bi bağırış.
-DAKTIR AMCAA! DAKT-
-GELDİM LAN GELDİM. ILKINDE DUYDUK ZATEN!
Vuuhuu. Doktoru da kendime benzettim. Dur bişey deniycem.
-Ok
-Tm
-Pki
-tşk
-öd
-kb
-by
Ohaaaa yaaa.
-Olley beeahhh
-O sesin sizden çıktığı konusunda şüphekârım.
-Ha?
-Eben diyo Pınar. Nasıl?
-öhöm. Tamam, tamam susuyorum.
-Pınar hanım, sizi dışarı alacağız.
-Niye?
-Pınar!
-Tamam ikiz yaa çıktım!
Odadan çıktım, ve kapıya doğru dil çıkartıp yürümeye başladım.
2 hafta önce ,odasına girdiğimde Baharı kanlar içinde yatarken görmüş, baygınlık geçirecek kadar korkmustum.
6 gün yoğunbakımda kaldıktan sonra odaya almışlardı Bahar 'ı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~EV TOPUZUM~
Humor-Hadi ama! Eninde sonunda, beni seveceksin. Sevgilim olacaksın! Tuna'nın sesi bile göz devirmeme yeterken, söylediği şeye karşılık, gözlerimi fırlattım. -Ben topuzumdan vazgeçtiğimde, belki sevgilim olursun! Artık vazgeçerdi herhalde. Çünkü ben =...