BÖLÜM-5-

10 2 0
                                    

Multi-PINAR(:

offf .
Sıkıldım yaa.

Bahar da uyuyo zaten!Tuna'yı mı çağırsam?

olur bence canım.

Olur olur.

Kapıya gittim.

-Tuna?

-Efendim ?

Sesinden uyku akıyordu.

-Istersen içerde uyu biraz.

-Hayırdır beni düşünür mü oldun?

-Hayır be! 9 gündür hastaneden çıkmadın.Bizim yüzümüzden hemde.Ondan şey ettim.Hatta eve gidip üstünü falan değiştir .Yoruldun baya.Aklama doğru geri gelirsin?

-Saçmalama .O piç gelse sen nasıl enegelliyeceksin onu?Bide sana zarar verir!

-Annemler  var zaten.Merak etme sen.Bizim yüzümüzden okula bile gitmiyosun!

-Pınar,istesem giderim değil mi?Gitmiyorsam gitmek istemiyorum demektir.Hem...Hem senle vakit geçirecek fırsat bulmuşum.Değerlenirmeyeyim mi?

-Of aman.Neyse.Bak şuan gündüz.Annemler kapıda.Bahar iyi.Heryer hemşire ve doktor .Ben de varım.Gece vakti değil ki bişey olsun.Hadi en azından git bi biraz uyu.Birşeyler ye.

-Emin misin?

-Evet.Eminim

Kafasını salladı ve beton zeminden kalktı.Sonra bana baktı.Öyle baktı ki... Son kez bakarmış gibi.

Sonra bi anda sarıldı.Normalde geri çevirirdim ancak şuan buna ihtiyacım vardı.Tuna'yı seviyordum.Ancak bunu Bahar'a bile söylememişken,ona da söyleyemezdim.

Kollarımı kaldırdım ve bende ona sarıldım.Kalbinin ritmini hissedebiliyordum.Aşırı hızlıydı.O da benimkini hissediyorsa  sıçtık.Çünkü göğüs kafesimi delecekmiş gibi atıyordu.Ondan ayrıldım.

-Hadi güzelce dinlen.

-Bak en ufak bir şeyde beni arıyorsun.

-Tamam Tuna ya.Anladım

Göz devirdi ve gitti.

Bende Bahar kankimin yanına gittim.Ama uyuyordu.Bende annemlerin yanına gittim fakat onlarında umurunda olduğum söylenemezdi.

En sonunda kantine indim ve hayvan gibi yemek yedim.

En sonunda yiyecek yer de yiyebileceğim yemek te kalmamıştı ortada.

Bende kalktım.Baharın odasıns girdim.Baktım annemler var,gittim en kuytu köşede uyuklamaya başladım.

Tabiki uyuyacaktım.Çünkü yorulmuştum.

Bi anda uyandım ve kızgın Tuna yı gördüm.

Bağırmaya ,daha doğrusu sinirle konuşmaya başlayınca ürkmüştüm

-Pınar sen kendinde misin?O aşağılık p**evenk sana zarar verebilecekken kuytu bir yerde savunmasızca uyuyor musun cidden!!

-B.ben.-

-Sen ne Pınar?Seni kaybetmeye dayanabilitim mi sanıyorsun?

diyip bana sarıldı.Ve kokumu uzunca içine çekti.

-Sensizliğe dayanamam ben.Lütfen.Beni sensiz bırakma.Sevgili olma ama sensiz de bırakma.

-Tuna ...

-Efendim.

-Beni niye seviyorsun?Çirkinim.Küfürbazım.Ciddi olamam.Ve egoluyum.Beni bunlara rağmen neden seviyorsun?

~EV TOPUZUM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin