4.

4 1 0
                                    


Hidan a Deidara - ve stejnou dobu :)

,,Všichni jsou mrtví " zamumlal Deidara a s Hidanovo pomocí položil tělo nějakýho tlustýho chlápka na hromadu k ostatním.,,Musíme je všechny spálit...ten puch se nedá vydržet " snažil se uklidnit, ale moc dobrá slova na to nezvolil.,,Spálit ?? " podíval se na něj.,,Mohli by přilákat nějaký zvířata a navíc jestli nás hledaj mohl by se z toho stát signální oheň " ušklíbl se i když se možná chtěl usmát.Možná začal situaci brát vážně, protože už nějakou chvíli neřekl žádné sprosté slovo.Od hromady těl přešli zpátky k druhé části vraku.Deidara si prohlídl obě těla.Poslední těla, která tam zůstala.,,Koho pořád hledáš ?? " zeptal se ho Hidan.,,N-nikoho " zakoktá se.Nevěděl, že si všiml.,,Kecáš viděl jsem tě jak se vždycky podíváš koho uklízeme a když to neni ten koho hledáš oddechneš si " objasní mu.,,Já...já chci vědět jestli je ještě pořád naživu " přizná.,,Ještě si toho koho hledáš nenašel ?? " prohlídne si ho a popadne tělo blonďaté ženy.Ví jak se Deidara cítí, ale v žádném případě mu to nemůže říct.Sám trne hrůzou když vidí tělo blonďaté ženy.A i přesto, že ještě žádná z těch, co už ,,uklidili,, neměla tu barvu jakou má jeho sestra vždy ho to mírně vykolejí.,,Ne...není tady " chytí tělo za nohy.Hidan se slabě usměje.Tak vidíš pomyslí si...Když na hromadu donesou i tělo hnědovlasého muže Hidan si sáhne do kapsy u kalhot a vyndá krabičku cigaret.Komu je ukradl ?? Napadne Deidaru.,,Úleva " zapálí si a potáhne.,,Měli bysme se podívat ještě kus do tý džungle jestli tam něco je " řekne Madara zatímco za nohu táhne tělo světlovlasého muže.Deidara se zhrozí.Je tak necitlivý.,,Prohledali jste jim kapsy ?? " zeptá se potom, co muže hodí na hromadu a začne ho šacovat.,,Zatimco je Deidara hledal já prohlédal ty, co už jsme našli " přikývne Hidan.,,A našel si něco ?? " utře si ruce do kalhot.,,Zapalovač, zrcátko, cigára, peněženku z dvěma kreditkama a tisícovkou v hotovosti, ale to je mi k hovnu pokud tady teda nestojí mekáč " potáhne si.,,Hmm...další peněženka " Deidara se otočí na Madaru, ten peněženku otevře.,,Chlápek byl policajt..." zasměje se a dál prohlédává peněženku ,,Policajt s fotkou chlapa v peněžence..." zamumlá a vytáhne fotku.Otočí jí : ,,Miluju tě Kakashi, Iruka " přečte a dá fotku zpátky do peněženky.,,Tohle se Irukovi nebude líbit " povzdechne si a peněženku hodí po Hidanovi.Ten jí chytí a dá si jí do kapsy.Poté si zapálí další cigaretu.,,Proč si ty věci bereme ?? " zeptá se naštvaně Deidara.,,Aby mohli identifikovat mrtvoly až se vrátíme domů " odpoví mu Itachi.Všichni tři se na něj podívají.Na zem před sebe položí tři kufry.,,To je všechno, co si našel ?? " prohlídne si ho Madara.,,Ještě jsou tam dva...většina lidí si kufry nechává v zavazadlovym prostoru " odsekne.,,A ta lékarnička ?? " koukne znuděně na kufry.,,Bylo by to snazší kdyby jste vynesli ty mrtvoly !! " zavrčí a vydá se zpět do vraku.Mezitím - Pein a Sasori :,,To je ten, kterýho hledáš ?? " usměje se Pein hledíc Sasorimu přez rameno.Sasori v ruce drží fotku.Deidarovu fotku.,,Je to docela stará fotka...má na ní na sobě tuhle košily " podívá se na svoje oblečení a pak zpátky na fotku.,,Doufám, že mi taky nějaká fotka zbyla " znovu se usměje a sedne si před Sasoriho.,,Nechci rejpat, ale pozoruju tě už dýl...to jak se na tu fotku díváš a že máš na sobě tu košily.Je to opravdu jenom tvůj nejlepší kamarád ?? " začne si zase kreslit do písku.Sasori se zarazí.Nemá cenu zatloukat stejně umře.Ano umře.Musí si konečně připustit pravdu.,,Máš pravdu...miluju ho už od střední, ale nemůžeme spolu mít tenhle druh vztahu " ztrápeně se na Peina podívá.Je to pravda.On a Deidara spolu nemůžou být.,,On tě nemiluje ?? " zeptá se a přestane malovat.,,Miluju mě...už několikrát mi to řekl, ale já mu nechci ublížit...jsem ten typ člověka, kterej neumí bejt věrnej a i přesto, že se dívám jenom na něj doma mám snoubenku...abych se přiznal když jsem ho viděl sedět vedle sebe usmívajíc se přál jsem si aby to letadlo spadlo a já mohl být navždycky s ním jenže teď když se to fakt stalo tak umírám...Peine můžu tě o něco poprosit ?? " zcela vážně se podívá na Peina.,,Co to povídáš ?! Hidan a Madara se zachvíli vrátí a ošetří tě !! " zděsí se.Sasori si z břicha vytáhne desku a hodí jí na zem.,,Ty pitomče, co to děláš ?! Takhle vykrvácíš !! " rozkřičí se a když Sasori začne krvácet přiloží mu ruce na břicho.,,Bude to rychlý moc krve už mi nezbylo..." usměje se ,,Teď se uklidni a poslouchej...musíš se dostat domů máš tam syna a ten tě potřebuje...vim, že mi chceš pomoct, ale nedělej to...všechno je zbytečný...víš proč jsem letěl z Konohy v doprovodu Deidary ?? " podívá se na Peinovo vyděšený obličej.,,Mám nemocný srdce což je další z důvodů proč nemůžeme být spolu...letěl jsem pryč kvůli operaci...zbejval mi necelej rok života i kdybych jí podstoupil takže je úplně všechno zbytečný...Peine vem to jako chlap vim, že ty to neuděláš proto mě mrzí, že tu se mnou nezůstal Madara " Pein zamrká.Moc dobře ví, kam tím Sasori míří.,,Nezabiju tě !! " vykřikne.,,Já vím...čekal jsem, že vydržím o něco déle, ale moje srdce tohle nezvládá poslouchej všechno, co ti řeknu..." Pein přikývne.A tak Sasori začne mluvit...Příjde k němu blíž a položí mu prsty na krk.Nic.Zvedne se, do kapsy schová Deidarovo fotku a ještě několikrát si v hlavě přehraje všechno, co mu Sasori řekl než se rozejde hledat ostatní.Mezitím - Hidan, Madara, Itachi a Deidara :,,Nejdřív otevři tu lékarničku " rozkáže Madara, Itachimu.,,Mohl bys dělat něco jinýho než rozkazovat ?! " vyplivne rozčíleně.,,Děláš věci moc pomalu už se stmívá " ještě trochu ho rozdráždí.,,Ale my nikam nepospícháme, ne ?? " ušklíbne se Hidan zatímco prohledává jeden z kufrů.,,Vlastně ne...máš pravdu " zvedne se ze svého místa v trávě a otevře kufr ležící vedle Hidana.Začne se v něm taky přehrabovat.,,P-počkat neřikali jste, že hledáte lékarničku abyste někoho ošetřili ?? " vzpamatuje se Deidara.Hidan dělá, že nic neslyšel nebo spíš to nechce slyšet a Madara znuděně zvedne oči k Deidarovi.,,Ten už je touhle dobou mrtvej " řekne jen a vrátí se ke své činnosti - prohledávání kufru.,,Jak to myslíš mrtvej ?! " vylítne Deidara.,,Hele Depresák si to vybral sám !! Řek, že chcípne tak nebo tak...chtěl aby sme tam s nim nechali Peina a mlel něco o vzkazu nebo co.Neměl šanci už od začátku " rozhodí Hidan rukama ,,Samý hadry !! " zanadává potom, co se naposledy podívá do kufru a kopne do něj.,,Nechali jste ho umřít ?! " vykřikne vyděšeně.Jak to mohli udělat ??,,Nehysterči tady...nevydržel by ani kdyby jsme se ho snažili donýst až sem...byl celkem ohleduplnej nechtěl nás zpomalit.To, že budeš hysterčit mu nepomůže a určitě už se má líp.Všimnul jsem si, že ani nespal jak ho to bolelo.Nechápu kvůli komu se tu bolest snažil vydržet když jsou všichni mrtví " Madara kopnul do ruky jedné z mrtvol.,,Co vy ste za chlapy ?! " vykřikne, rozhodí rukama, dupne a naštvaně se posadí na sedačku, kterou vytáhl z vraku Itachi.Zavládne ticho.,,Deidaro tenhle chlap viděl za svůj život víc mrtvol než je tady...znáš Orochimara ?? " promluví do ticha Itachi.Deidara přikývne.Jak by mohl neznát Orochimara ??,,On je jeden z jeho gangsterů...zabil víc lidí než si dokážeš představit " pohrdavě se na Madaru podíval.Deidara se podíval na Itachiho.Oni se znají ??,,Hmm...ty si vždycky jenom stěžuješ synovečku " ušklíbl se a zavřel kufr ,,Tady taky nic ",,Haha to je tvůj synovec ?? " zasmál se Hidan ,,Na...ošetři mu tu hlavu " zvedl lékarničku se země, podal jí Itachimu a ukázal na Deidaru.,,Jsem v pořádku !! " odsekl.,,Jenom ti to vyčistim " uklidnil ho Itachi.,,Neni to nic vážnýho...ta rána neni tak hluboká " jako ta v mém srdci chtěl ještě dodat, ale neudělal to.Itachi se, ale nenechal odbít a zatímco Madara a Hidan odešli prohledávat džungli než bude tma ošetřil Deidarovi hlavu.

TrosečníciWhere stories live. Discover now