5.

7 1 0
                                    

,,Ošetříš mi ruku ?? " zeptal se když skončil.,,Co se ti stalo s rukou ?? " zamrkal.,,Dopadnul jsem na větev " sundal si tričko a přisedl si k Deidarovi blíž.Ten se neubránil a musel si ho prohlídnout.Bylo na něm vidět, že cvičí.,,Je to docela slušná rána..." zkonstatuje pomoc, co si prohlídne Itachiho levou ruku ,,Tohle tě bude bolet...kus ti tam ještě zůstal " řekne mu doufajíc, že ho tím připraví na bolest.,,Nechtěl jsem to vytáhnout aby to moc nekrvácelo tak jsem to zlomil " usměje se.To Deidara, ale nevidí.Vyndá z lékarničky nůžky a strčí je Itachimu do rány.Ten sebou cukne.,,Promiň " omluví se a rychle uchopí kus klacku aby ho poté mohl, co nejrychleji vytáhnout.,,Budu to muset zašít " zamumlá.,,V pohodě " zapře se.,,Chyť se mě kdyby to bolelo " usměje se na něj.Itachi přikývne a zavře oči.Deidara se chvíli přehrabuje v lékarničce než najde jehlu a nítě.,,Nic lepšího si nemůžeme dovolit " pokusí se o úsměv než Itachimu zabodne jehlu do ruky.Několikrát zasyčí bolestí a cukne sebou než je hotovo.,,Promiň " omluví se mu a trhne s nítí.,,Tohle bolelo " usměje se.,,Moc se omlouvám " podívá se do země a uklídí šití ,,Už se můžeš oblíknout " zavře lékarničku a podívá se směrem, kterým odešli ti dva.,,Madara to už nejspíš Hidanovi řekl takže já to řeknu tobě...našli jsme vevnitř vysílačku a než se vybila odpověděli nám na volání...nebylo jim moc rozumět, ale s určitostí vim, že nás hledaj " podívá se na něj.,,Hmm..." zaslechne jen místo odpovědi.,,Nejsi rád ?? " nechápe Itachi jeho reakci.,,Nevypadám tak ?? " zvedne k němu oči.,,Ne...vypadáš jako zombí " odpoví upřímně.,,Taky se tak cítim " lehne si na zem.,,Už začíná bejt tma měli bysme zapálit ty mrtvoly " obleče si konečně zase tričko.,,Noo jasně " zamumlá nějak šťastně.,,Deidaro..." řekne jeho jméno.,,Já vim " sedne si.Vůbec se mu do toho nechce.Příjde si jako vrah ,,Ale nechápu to...když nás přijedou zachránit proč ty lidi musíme spálit ?? " rozhodí naštvaně rukama.,,Nevíme, kdy přijedou a těla by se začali brzo rozkládat " podívá se na hromadu těl.,,Doufam, že u zbytku vraku je víc citlivejch lidí " prohodí.,,Jestli tam nějaký jsou...proč najednou mluvíš o druhý polovině letadla ?? " prohlídne si ho.,,Zejtra ráno tam pudu...musim najít Sasoriho " rozhodl se už dávno předtím než se k tomu dostali.Chce vědět jestli je naživu.,,Sám ?? " zvedne obočí.,,S váma necitlivýma bastardama tady nebudu a dokážu se o sebe postarat !! " zvedne se ze země a chystá se odejít, ale Itachi ho chytí za ruku.,,Pusť mě !! " okřikne ho.Silou si ho k sobě přitáhne.,,Kdyby nebylo necitlivýho bastarda už by si byl mrtvej !! " zasyčí mu do obličeje.,,Pušť mě...bolí to " zaskučí.,,Kdybych byl jak ty říkáš necitlivej bastard vůbec bych tě nevytahoval z trosek a nekontroloval jestli si naživu !! " prudce ho od sebe odhodí.Deidara přistane na zadku kus od Itachiho.Nic neřekne jen se zvedne ze země a odejde...,,Kde je ten blonďák ?? " zeptal se Hidan když se s Madarou hodinu na to vrátili.,,Trucuje " usmál se Itachi a podíval se na oheň.,,Pohádali ste se ?? " zapojí se do rozhovoru až přehnaně starostlivě Madara.,,Začal zase hysterčit...snažil sem se ho uklidnit " usměje se a dá ruce blíž k ohni.,,Zmlátil si ho ?? " přísně si ho prohlídne.Itachi zakroutí hlavou.,,Stejně zase přileze nevypadá jako někdo, kdo se o sebe dokáže postarat " podívá se Hidan do tmy.Nechtěl si připustit, ale měl o něj docela strach.Ten kluk se na tohle místo vůbec nehodil.,,Kašlete na něj...jdu spát zejtra chci prohledat tu džungli " Madara se otočí na podpadku a odejde někam do tmy.Hidan a Itachi se na sebe ani nepodívají...Deidara došel na pláž a tam se posadil.Díval se na moře dokud nezačala být tma.S lidma jako jsou oni tu déle nezůstane !! Rozhodl se nakonec a zvedl se ze země.Pomalu se začalo stmívat když se vydal na cestu.Musí najít Sasoriho...Byla tma jako v pytli když Deidara do nečeho narazil.Poté, co to něco zakřičelo hlasité a dobře srozumitelné ,,Au !! " došlo mu, že narazil do dalšího trosečníka.,,Ahoj " pozdravil ho a natáhl k němu ruku.Vzhledem k tmě sraženému chvíli trvalo než ruku našel.Když se tak stalo Deidara mu pomohl na nohy.,,Ahoj " odpověděl mu na pozdrav.Je to chlap blesklo Deidarovi hlavou.,,Ty nejsi Hidan ani Madara, že ne ?? " zeptal se Pein, protože si podle hlasu nebyl jistý.,,Panebože ne !! Právě jsem odtamtud odešel...zapálil všechny ty lidi !! " zvýšil hlas.Pořád měl trochu strach.Neni to tak dlouho, co všechny ty mrtvý těla viděl.,,Jak to myslíš zapálili ?? " zamrkal což nebylo vidět, ale v tu chvíli ho to docela vyděsilo.,,Naházeli jsme těla na hromadu a oni je chtěli zapálit.Už to určitě udělali.Kdyby je nechali na pokoji mohli je ty lidi, co nás přijedou zachránit identifikovat snáz než jenom podle věcí z kapes a kufrů, který jim ty idioti vybrali !! " rozčilovalo ho o tom jenom mluvit.,,Deš dlouho ?? Já jenom, že bych se rád prospal " ztišil svůj hlas Pein.,,Noo, co kašlu na to jestli se mě chystáš zabít tak to udělej až usnu " sedne si na zem.Pein poté, co najde místo udělá to samé.,,Je tu docela zima " zaslechne Deidara když zavře oči a snaží se usnout ,,Můžu se přisunout blíž k tobě ?? " zkusí se opatrně zeptat.,,Klidně...nemám už, co ztratit " zamumlá a natáhne ruku aby Pein věděl, kde Deidara je.Pein se přisune, ale místo toho aby se o Deidaru opřel si sedne za něj a zezadu ho obejme.Deidara se lekne, protože s tim rozhodně nepočítal.,,Promiň, ale něco jako objetí fakt potřebuju " zašeptá.Kdyby nebyla taková tma Deidara by asi zemřel studem, protože jedno malé zašeptání mu stačilo aby zčervenal.Noc byla temnější než všechny předchozí nebo alespoň Deidarovi to tak přišlo.Díval se na hvězdy zatímco Pein v poklidu oddechoval s rukama kolem Deidarova pasu a s hlavou opřenou o Deidarovo rameno.,,Kon-ko-Konan " slyší Peina ze spaní několikrát zopakovat.Taky někoho ztratil pomyslí si Deidara a zavře oči.Nikdy už se nechce probudit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TrosečníciWhere stories live. Discover now