Гледна точка на Ел:
- Благодаря ти Ел. Аз съм Джънг Хосок - направих учудена физиономия, защото не се сещах кой е. - Момчето от академията по хип-хоп.
- Ааа...Здравейте Хосок, радвам се, че избрахте нашата академия. Ако няматe нищо против и сте приключили с тренировката, последвайте ме към кабинета ми. - започнах да му говоря официално, защото все пак е по-голям от мен.
- Говори ми ти, моля те - отговори той. - Момент само да си взема раницата и идвам.
Той изтича до другата страна на залата, взе си раницата и се върна.
- Хайде. - каза той и тръгнахме към кабинета ми.
Щом стигнахме отключих и го поканих вътре.
- Кафе? - попитах аз.
- Не, благодаря.
Седнах на бюрото си, а той се настани на стола пред него. Извадих документите от чантата си и му ги подадох за да се подпише.
~•~•~•~•~•~•~
Тъкмо приключваме с документите и Карина ми звънна.
- Хей, къде си? - попитах я. - Аз съм в кабинета ми с новото момче. Мноого е секси.. - говорех на български, за да не може да ме разбере.
- Наистина ли? Аз съм в асансьора, сега идвам.
След няма и три минути тя влезе с гръм и трясък в кабинета. Ние с Хосок просто седяхме и обсъждахме какво ще правим през днешния ден.
- Здравейте! - поздрави Карина като се поклони.
- Да, здрасти. Това е Карина, най-добрата ми приятелка. - представих я на Хосок. - Кар, това е Хосок, момчето от академията по хип-хоп.
- Приятно ми е да се запознаем Карина.
- И на мен Хосок. - отвърна тя с усмивка. - Наистина е секси... - каза ми тя на български. Аз се засмях. Тя седна на другия стол до Хосок и продължихме да си говорим.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Вече беше около 10 и аз реших, че трябва да ходя към залата, защото имах урок. Хосок щеше да бъде с мен чрез часа.
- Можеш да идеш в залата, в която беше сутринта. - казах му учтиво аз. - Аз ще се преоблека и ще дойда.
- Добре. - каза с усмивка.
След като излезе, аз започнах да обличам дрехите ми за танци.
Гледна точка на Хосок
Бях отишъл много рано в академията, защото не исках да заласнявам още първия ден. Пуснах си музиката и започнах да тренирам. Когато музиката спря чух пляскане зад мен. Обърнах се. Беше мноого красиво момиче. Облякох си тениската и отидох до нея.
Оказа се, че е основателката на "Черния лебед". След като се представих отидохме в кабинета й. Там подписахме договора и се запознах с най-добрата й приятелка. И двете са много секси... 😏😁
Елизабет имаш репетиция с 12 клас и аз ще да ида с нея, защото ще тренирам с тях.
- Можеш да идеш в залата, в която беше сутринта. - каза ми тя. -Аз ще се преоблека и ще дойда.
- Добре. - отвърнах с усмивка на лице. Излязох и се запъти към залата. Малко след това тя ме настигна. Вече ги нямаше токчетата, дънките и ризата. Беше с потник по тялото, клин и някакъв вид патъци. В ръката си държеше балетни палци, а в другата телефона си. Беше доста секси така. Стигнахме в залата. Учениците вече бяха там и часът започна.Здравейте отново... Знам, че не качвам редовно и много се извинявам за това. Ще се опитам да съм по редовна. Много се извинявам ако има грешки. Благодаря за вниманието, вотвайте ако ви харесва, и ми кажете какво мислите в коментарите.
Бай~~❤❤
YOU ARE READING
Dance, love and sunshine
FanficНяма смисъл от резюме, защото пролога ми е дълъг. Приятно четене.