#005

65 7 1
                                    

Dus ik wou de badkamer binnen lopen toen ik dit bericht binnen kreeg...

Pp Marwa
Jou vriendschap met Hiba is over als je vandaag om 15:00 in park ***** komt zo niet, je gaat zien.
Ik schrok erg van het bericht maar ik dacht van weetje dan gaan we maar he ik stapte de douche in en nam een warme douche ik deed me haren kijk :

Ik schrok erg van het bericht maar ik dacht van weetje dan gaan we maar he ik stapte de douche in en nam een warme douche ik deed me haren kijk :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En ik had dit aan

Met me zusjes 😍😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met me zusjes 😍😍

-

14:45

"Mama ik ga rondje lopen!!" Riep ik
"Oke hbiba (schatje)" riep ze terug. Ik liep naar buiten totdat ik in het park ***** aankwam. Ik was best bang maar het is voor mij en Hiba. Ik keek rond en zag niemand ik liep naar de brug en zag een briefje liggen. Ik pakte hem op en las wat er op stond.
Het was precies hiba haar handschrift
Ga van me weg Marwa ik haat je ik heb nooit van je gehouden en al die tijd had ik medelijden met je blijf uit mij buurt , oke! Ik heb niks aan je je bent een en al irritant. Stop tegen me te praten.
Xoxo hiba
Een traan verliet mij ooghoek, toen een jongen naar me toe kwam het was Redouan.
"Wat is er?" Zei hij "Ze heeft me verlaten" zei ik huilend. Ik huilde nog harder en hij nam mij in zijn armen zo bleven we even staan. Ya allah bescherm mij tegen de gene die mij pijn doen. Paar minuten later zei ik zacht "dankje" hij zei "no probs" ik schenk hij een glimlach wat hij ook terug deed. "Mag ik je nummer?" "Uhh oke haha maar vriendschappelijk" zei ik met een glimlach terwijl ik van binnen gil van blijheid. Maar tegelijkertijd ga ik ook kapot van binnen. Ik gaf hem mij nummer en wandelde terug naar huis.


Pp Imran
Ewa damhertjes ik zat net in mij auto met Nora en toen zag ik Marwa huilend knuffelen met een jongen. En die jongen is mij beste vriend zijn broertje. Ik liet het maar gaan en reed naar huis nora zei wel van ga ga haar slaan en ik zei nee laat haar wist je nog toen jij 16 was ik weet nog goed goed wat jij deed zei zo oke oke jij wint yallah gas.

Pp Hiba
Mensen, ik ben zojuist mij vriendin die ik 14 jaar ken kwijtgeraakt en het is allemaal mij eigen schuld. Weet je hoeveel pijn het deed toen ik dat moest schrijven jij weet niet.


Pp Marwa
Ik kwam thuis en kroop mij bed in ik kreeg een bericht binnen van onbekend nummer
Onbekend: ewa ik ben Redouan
Ik zet hem in mij tel als Redouan 😝
We raakten verzeild in een gesprek van wel 1 uur en 30 minuten. Het was ook kei leuk. We hadden het over alles en nog wat.

Pp Redouan
Ewa ja ik weet nu al Marwa word de mijne klaar ik bescherm haar met heel mij hart en ik houd ook van haar met heel mij hart.

Pp Marwa
Ik hoorde de bel gaan en ik rende naar beneden toen ik de deur open deed geloofde ik mij ogen niet....


Mwuhahahahaha jullie werden boos he vorige keer hier nog een keer😂

Xoxo wiam

Scared..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu