#007

67 10 15
                                    

Sorry schatjes, ik heb niet geüpload maar kijk hier een leuk deeltje en dees gaat fk leuk zijn!!
Soooo Lets begin ❤️💕💖💋

Pp Soufiane
Ewa damhertjes hebben jullie mij gemist sws wel toch? Oke dus gister op school was Fk lit. Er was fissa man omdat die school 50 jaar bestaat. Ewa ja dat boeit mij niet. Maar die feest boeit mij wel!!!!! Wollah kapot veel chickies. Maar mijn ogen bleven op Hiba. Dus dit was er gebeurd, OWHJA en ik ben 17 geworden. Zij is 16 dus ewa ja. En ik heb het uitgemaakt met Salma en hind hahahaha had hun tegelijkertijd. Dus dit was er gebeurd:
Begin Flashback
Dus ik was daar met een glaasje drinken. En daar was zij, Hiba. Zij was vandaag fk lekker. Ik zweer jou. Zij keek mij aan en lachte. Ik zei tegen me boys "Yo ik ga chickie fixen ben zo back" en liep naar d'r toe. Ze keek mij aan en glimlachte oehh 😍😍😍😍 so sexy. "Zit er wat op me gezicht?" "Uhh nee sorry, ik ben Soufiane" "Weet ik je zit met me in Engels, ik ben Hiba" "Ja dat weet ik, haha" er viel een stilte toen ik zei " Zullen we ff naar een andere kamer het is hier hayeck lawaaierig" "Ja is goed" We liepen samen uit de kamer waar er feest was "Dus uhh vertel wat over jezelf" zei ze "Ik ben Soufiane ik heb 2 broertjes en nog steeds mij moeder en mij vader en ja dat is het zo'n beetje" " Ik ben Hiba en ik ben enigs kind ik heb nog me moeder en me vader" er viel een stilte ik keek haar aan in haar hazel groene ogen.... Ik nam haar aan haar arm mee naar de wc hokjes ik tilde haar op en zette haar op de ding waar je je handen wast want er was stukje ruimte en toen keek ik rond of iemand er was deed de deur dicht en we zoende intens. Naar een paar minuten was het klaar. En ik gaf haar mij nummer en ze zei nog " Ik app je straks"  ik dacht saff doei dit feest was saai geworden man. En toen zag ik een lange jongen. Hij keek me vijandig aan. Ik wou doorlopen en hij mompelde nog wat. Toen ik thuis kwam, niemand was thuis. Dus ewa jaaaaa ik deed een jogging aan en een T-shirt. Ik dook me bed in en viel in slaap.
Einde flashback

Ik zei toch zij word de mijne...

-

Volgende dag
Pp Marwa
Vandaag komt een jongen de hand van me zus vragen Hind!!!!! Yessss aha aha dans dans eindelijk weer trouwfeest. Yesss ik kleed me om in dit ;

Deze had ik kei lang geleden ook aan ewaja

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze had ik kei lang geleden ook aan ewaja. Ik liep naat beneden pakte wat te drinken en toen ik de woonkamer inliep en de jongen zag die mij zus haar hand gaat vragen laat ik me glas vallen en kijk met grote mond....



Weeer een cliffhangerr sorry xo 💖💖💖

Xx Wiam

Scared..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu