2

192 12 3
                                    

pansy parkinson

İksir dersinden sonra Hermione koşarak sınıftan çıkıp gitti.Bende ortak odaya gittim.Daphne,Draco,Blaise ve Gregory benden önce gelmişlerdi.Obların yanından geçip yatakhane'ye doğru yöneldim.

"Hey Parkinson!"

"Ne var Daphne?"dedim

"Granger ile aranızda ne geçti öyle."dedi

Gözlerimi devirirerek,"Seni ilgilendirmiyor Daphne." dedim.

"Peki o zaman numarası da sende vardır."dedi.

"Tanrım! Nasıl unuturum!"dedim kafama vurarak.

"Sakin ol bende numarası var."dediğinde rahatladım.

"Verebilir misin?"dedim nazikçe.

*numarayı verir*

"Teşekkürler Daphne.Sonunda bir işe yaradın."dedim.

"Haha komik."dedi ve göz devirip oğlanların yanına geri döndü.

Hermione ile bir gün geçireceğim için o kadar heyecanlıydım ki uyuyamıyordum bile.O bilmiyordu ama ben ondan Hogwarts a geldiğimden beri hoşlanıyordum.Onunla bir gün geçirme şansını elde etmek için 5 yıl beklemem gerekti ama buna kesinlikle değer.

Ona hayatının en güzel gününü geçirteceğim

Hermione Granger

"Ginny!Lütfen daha fazla üstüme gelme ona karşı bir şeyler hissetseydim ilk önce sana söylerdim.Sen benim en yakın arkadaşımsın."dedim ama hala bana inanmıyordu.

"Eminim hissetmiyorsundur ama Hogsmade'e gittiğiniz zaman eminim bu değişecek."dedi

"Sanmıyorum Ginny bu aralar derslerime önem vermem lazım sınavlar yaklaşıyor ve dikkatimi dağıtan bir insanın etrafımda olmaması lazım"

"Aman tanrım bu randevu kesinlikle sizi bir araya getirecek.Ondan hoşlandığına %100 eminim."dedi

"Of yeter artık Ginny ben yatıyorum iyi geceler"

"Yat tabi yarın ki randevuna geç kalmak istemezsin!"diye bağırdı yatağına giderken.

"Aman tanrım Ginny!Randevu değil sadece arkadaşça bir gün!"diye bağırdım arkasından.

Bana aldırmadan gülüp kendi yatağına gitti.

Kendi kendime "Tanrım lütfen Pansy Parkinson beni kendine aşık etmesin." dedim ve uyuya kaldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

partner | pansmioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin