<<Prolog>>

18.5K 803 792
                                    

— Witamy w faktach!

Już miałam przełączyć ten program informacyjny, gdy nagle usłyszałam coś, co mnie zaciekawiło. Wystarczyło tylko to jedno zdanie.

— Potwory znów nie dają nam spokoju!

Żyjemy w dziwnym świecie. Od Wielkiej Wojny między potworami a ludźmi minęło już grubo ponad sto lat. Potwory przegrały. Jednak ich potomkowie do teraz żyją na tym świecie, mimo że utraciły sporą część swoich mocy. Dlatego nie nazwałabym ich potworami, a raczej ludźmi z nadnaturalnymi zdolnościami.

Ale dlaczego ,,normalni" o wszystko obwiniają właśnie ich? Nieważne. O co chodzi im tym razem?

— Wzrasta fala porwań w całym kraju — oznajmił prezenter. — W ciągu zaledwie trzech ostatnich dni zaginęło już ośmioro nastolatków. Prawdopodobnie ma to związek z nową grą, która pojawiła się w sieci...
— Nela? — usłyszałam głos mamy. — Spóźnisz się.
— Spoko, zdążę — odparłam krótko.

W necie pojawiła się jakaś gierka, która powoduje zaginięcia, a ludzie oskarżają o to potwory? Nie widzę w tym żadnej logiki. Ale chyba zawsze musi istnieć jakiś kozioł ofiarny. Jak to dobrze, że istnieje ktoś taki jak „potwory"! Inaczej kogo byśmy obwiniali?

— Nazwa tej gry — mówił dalej prezenter — to 48 godzin. Jej gracz ma za zadanie zniknąć z domu na dwie doby, nie kontaktując się z nikim, nie mówiąc nikomu nic na ten temat. Nie wiemy jednak jak jest sprawdzane, czy uczestnicy wykonali zadanie, ani co kryje się za tą grą. Bowiem od zniknięcia piątki nastolatków minęło już więcej czasu, a ślad po nich zaginął. To na pewno przez potwory! Chcą się zemścić, więc porywają niewinne dzieci i...

Wyłączyłam telewizor i przez chwilę wpatrywałam się w czarny, pusty ekran.

Ja również jestem potworem, panie prezenterze. Nazywam się Nela Kellers. Jestem normalną uczennicą pierwszej klasy liceum, a w wolnym czasie gadam z duchami, które odwiedzają mnie w nocy.

Ziewnęłam przeciągle.

To właśnie z ich powodu nigdy nie mogę się wyspać.

Tada! Oto prolog! Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam. Postanowiłam wstawić dzisiaj i szczerze nie mogę się doczekać, opublikuję kolejne rozdziały.
Data premiery: 9 maja (wieczorem hehe)

48 Godzin [PREMIERA: 22.02.2023]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz