Část 1.

251 19 6
                                    

Když zazvonil mobil, Kate strnula. Volalo jí opět neznámé číslo.
Jakmile zvedla hovor, oddechla si, když uslyšela známý hlas.

"Ahoj Kate, promiň že nevolám z mého mobilu, nemůžu ho najít. Tak mě napadlo, že když už jsou ty prázdniny, tak bychom mohli jít někam stanovat. "

"No jasně Jess! To je dobrý nápad. Mohly bychom se i podívat, kde jsou ty staré doly. "

"Kate! Už zase ty a ty tvoje doly. Nechceš už na tátu zapomenout? Přece už je to 12 let co se... stala ta nehoda. "

"Já vím, ale zase se mi zdál ten samý sen, že je táta naživu, ale potřebuje pomoc."

"Víš co Kate?  Jestli ti to pomůže, tak můžeme zkusit najít ty doly, ano? "

"Dobře, díky Jess. Jsi úžasná. Později se domluvíme jo? Máma mě volá k večeři. Tak paa! "

"Ahoj, a dobrou chuť. "

Kate zavěsila hovor a šla do kuchyně.

"Mami? "

"Ano, broučku? "

"Víš, Jess napadlo, že bychom někdy mohli jít stanovat do Údolního lesa. "

"Cože do Údolního lesa!?
Ehm... Vlastně... Máš moc práce a nemáme ani stan, takže ..."

Kate svěsila hlavu, ale neztrácela naději. Zasedla ke stolu začala jíst.

Jakmile dojedla, šla do pokoje s očekáváním, že ji opět zavolá Jess.

Mobil jí začal vyzváňet, ale nebylo to číslo, ze kterého jí volala její nejlepší kamarádka.

WendigoKde žijí příběhy. Začni objevovat