Část 7.

142 13 8
                                    

"C-co to bylo!?!?" Zařvala Jess, když zahlédla v okně přecházet temnou postavu.

"Možná to byl nějaký jelen, nebo laň. Vždyť jste viděly, že to mělo rohy. " Snažil se ji uklidnit Boby. Kate strnula a přitiskla se k němu.

"Musely vypadnout pojistky. " Snažil se najít racionální vysvětlení situace Clark.

"To je sice pěkné, ale pojistky jsou asi 500 metrů od chaty u vysílače. " Vysvětloval Boby.

"Vy můžete zůstat tady a já tam mužů zajít a nahodit je. " Obětavě se nabídl.

"To ne, nepůjdeš tam sám,je tma. Mohl by ses ztratit a nezapomeň, kdo chodil až do patnácti do skautu! " Odsekla Bobyho Kate.

"Tak Boby a Kate můžou jít nahodit pojistky a my zatím zajistíme chatu, kdyby zase vypadli, jo? " Navrhnul Clark.

"Dobře. Tak si vem bundu Kate, venku je už chladněji. Já asi budu muset porušit úkol a dám si tričko. " Řekl konečně Boby.

Kate si vzala téměř vybitý mobil,baterku a pro jistotu i kapesní nůž. Přehodila přes sebe bílou tenkou bundu a vyrazili.

Venku byla tma a foukal studený vítr. Po pár metrech se ocitli v mlze.

"Vypadá to tu docela strašidelně, nemyslíš? " Zeptala se Kate.

"Ty se bojíš? Divil bych se, kdyby ne. "
Zasmál se Boby a dal jí ruku na rameno.

"No možná se trochu bojím, ale si tu ty... " Ušklíbla se.

"Myslíš, že bych tě ochránil? " Udiveně se ptal Boby.

"Ne, jenom si myslím, že kdyby nás chtělo něco sežrat, tak to půjde první na tebe a já budu mít pět sekund náskok na útěk. " Začala se smát Kate.

"Hej!! " Strčil do ní a dostali záchvat smíchu.

Ušli asi 400 metrů a les byl čím dál víc temný.

"To je divné. " Zamyslel se Boby.

"Co? Co je divné? " Vyptávala se Kate.

"No, tak nějak si nemůžu vzpomenout, kde jsme. " Řekl.

"Děláš si srandu?? Chodíme tu už asi půl hodiny a ty nevíš, kde jsme?? Vztekala se Kate.

Zastavili se a začali se rozhlížet.

" Kate, já... " Řekl.

" Buď ticho!! " Upozornila ho.

"Ne, promiň, hele... " Drmolil Boby.

"Ne, ticho, slyšíš to?? " Zašeptala.

"Jo, teď už to slyším, odkud to jde? " Zhrozil se Boby.

Začali se rozhlížet. Zahlédli v mlze nějaké světlo.

"Hele Kate!! Tam je to! " Řekl zděšeně a šli ke světlu za zvukem. Byl to mobil, na který volalo neznámé číslo.

"Co to tu dělá? Jsme uprostřed lesa! " Udivil se Boby. Kate mobil vzala do ruky a vyzvánění ztichlo. Prohlížela si ho. Byl poškrábaný, od prachu a krve.

Ztuhnula jí krev v žilách. "To je mobil Holly!! "

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 20, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

WendigoKde žijí příběhy. Začni objevovat