Richieho matka připravila chlapcům k večeři pizzu. Když dojedli, tak se jenom tak rozvalili na posteli a líně koukali do stropu.
,,Měli by jsme přinést nějaké deky ať máš na čem spát.." připomněl Richie.
,,Nojoooo..to počká."řekl Eddie a složil si ruce za hlavu.
,,Takže budeš spát na podlaze?Jak chceš."řekl Richie s ušklebkem a stáhl Eddieho z postele.
,,Heeeej!!Tak dobře, jdeme.."vydechl Eddie a postavil se zpátky na nohy.
Když našli nějaké deky rozložili je vedle postele.Už bylo šero a na nebi se začínali ukazovat první hvězdy. Chlapci je s nadšením pozorovali. Richie popadl Eddieho a objal ho.
,,Jsi nejlepší kámoš na světě víš to?"zašeptal Eddiemu do ucha. Eddie trochu ucukl a pak se usmál a obětí mu vrátil.
,,Nojo jsem docela ospalý. Asi půjdu spát." řekl Eddie a pak si vlezl na zem vedle Richieho postele, kde měl ustláno.
,,Tak teda dobrou.." řekl posmutně Richie.Eddie se zabalil do deky a pokoušel se usnout ale nešlo to. Zdálo se že Richie už spí a tak se Eddie rozhodl prohledat nějaké časopisy které tu Richie měl. Chvilku šmátral ve stohu časopisů a našel něco co opravdu nečekal. Dva porno časopisy. Nejdřív váhal ale nakonec se do nich podíval. Listoval a listoval v domění že Richie spí. Po dlouhé chvíli časopisy vrátil zpátky do stohu ze kterého je vzal. Jednu ruku položil na postel a druhou mezi nohy. Vzdychl. Začal si pomalu hladit stehno a pak došel s rukou znovu mezi nohy.
,,Naaaah.." vydechl tiše.
Najednou se zeshora spustila ruka a začala ho hladit na prsou. Eddie se lekl.
,,Ale copak, copak?" Zašeptal Richie z postele.Oči Richieho a Eddieho se setkali. Hluboce si hleďeli do očí, ten moment se zdál být jako věcnost.
Jako první svůj pohled odtrhl Eddie.
,,Zapomeneme na to.."řekl Eddie odtažitě a zabalil se znovu do deky. Cítil se strašně trapně, smutně ale i vzrušeně."Co na tom klukovi je, sakraa.."pomyslel si a pomalu usnul.
Richie mezitím seděl na posteli a zklamaně hleděl na protější stěnu.
"Co mě to napadlo! Jsem ten největší debil na světě. To je konec." popadl se za hlavu a lehnul si. Jakmile oba chlapci upadli do spánku, pokoje se zmocnila tma.
ČTEŠ
Prázdniny|Reddie CZ|ff
FanficEddie přijíždí k Richiemu na letní prázdniny. Celé dva měsíce jen spolu.. CZ Reddie fanfiction.