H É T

1.2K 74 0
                                    

A telefonom megállíthataltal csörgésére riadok fel.
-Hallo? - szólok bele reggeli rekedt hangon.
-Shawn nem hiszem el, hogy tele van velem az internet, az újságok és a televízió. Miért? - kiabál a telefonba Kate. 

-Kate miről beszélsz? - ülök fel az ágyban?

-Te még nem láttad? - hitetlenkedik.

-Mit? - kérdezem.

-Írd be a neved a netre vagy vegyél egy újságot bánom is én, de nézd meg! - utasít.

-Jó rendben megnézem és utána visszahívlak jó? - kérdezem.

-Jól van. - teszi le a telefont.

Az éjjeliszekrényről magamhoz veszem a laptopom és bekapcsolás után a keresőbe beírom a nevem. 

Az első találatnak máris az egyik legnagyobb bulvár magazint dobja ki a kereső amire rákattintva látom, hogy a mai újságnak én vagyok a címlapján. 

Ahhoz a részhez lapozok amiben minket említenek és olvasni kezdek.  

"Shawn Mendest és lányát Hopet a minap egy ismeretlen ifjú hölggyel kaptuk lencsevégre. A képeken is látható, hogy a lány és Shawn  nagyon egy hullámhosszon van, sőt még a kis Hope is mosolygott rá és még az ölében is elüldögélt egy ideig. Ami nagyon furcsa, hisz mindannyian tudjuk, hogy Hope mennyire ragaszkodik az édesapjához és nem ölelget idegeneket, de úgy látszik most megtört a jég. Hopenak is kedveli a lányt akinek neve Kate Graham és egy jómódú orvosi családból származik. Vajon a két fiatal tényleg egy párt alkot, vagy csak elszórakozgatnak együtt? Hisz mindenki tudja, hogy Shawnnak már Hope születése óta nem volt semmiféle kapcsolata. Lehet, hogy most már eljött az idő egy barátnőhöz? Tartsanak velünk kedves olvasóink és megtudják további cikkeinkből."

Mielőtt bármit is tudnék mondani Katenek már hívom is Andrewt aki 3 csengés után fel is veszi.

-Mi ez a szenny? - szólok bele a telefonba köszönés nélkül.

-Nem tudom, de már rajta vagyok az ügyön. Kate akiről most hallok először jegyzem meg mellékesen, mit szólt hozzá? - kérdezi nevetve.

-Tőle tudom, 20 perccel ezelőtt hívott fel, hogy tele van vele az internet. Nagyon ki van akadva. - húzom el a számat bár ezt a menedzserem nem látja.

-Figyelj megpróbálok valami pozitívumot kihozni belőle, de mi lenne ha úgy 11-re bejönnétek az irodámba Kate-tel? - kérdezi.

-Rendben visszahívom Katet és megbeszélem vele. Szia. -teszem le a telefont.

Újból hívást indítok, de ezúttal Katet hívom.

-Na láttad? - szól bele  a telefonba ismét köszönés nélkül. 

-Igen, és most beszéltem a menedzseremmel és megígérte, hogy segít elrendezni ezt az egészet. - tájékoztatom.

-Az  jó, mert az apám magából kikelve hívott az előbb, hogy mi ez az egész. - hallom, hogy elszomorodik a hangja.

-Sajnálom, nagyon kiakadt? - kérdezem.

-Eléggé, de nagyon nem érdekelem felnőtt független nő vagyok már nem irányíthatja az életem. -válaszolja magabiztosan.

-Figyelj Andrew azt mondta, hogy menjünk be 11-re hozzá az irodába. Ráérsz? -kérdezem.

-Igen, úgyis helyettesítenek most engem mivel a rendelő környékét ellepték a paparadzik. - magyarázza és miközben beszél meghallom, hogy Hope gügyög a mellettem lévő szobában.

-Rendben akkor 11-kor találkozunk Andrew irodája előtt, de most mennem kell, mert Hope felébredt. - búcsúzom. 

-Rendben, de hol van az iroda? - kérdezi.

-Jajj azt el is felejtettem. A Road Steet 556. Az épület előtt találkozunk jó? - adom meg a címet miközben kimegyek a szobámból.

-Jó, köszönöm, majd 11-kor találkozunk. Szia. - teszi le a telefont pont mikor belépek a kislányom szobájába.

-Jó reggelt királylány! - veszem ki gyermekem a kiságyból és puszilom meg - Ma is egy izgalmas nappal nézünk szembe. 


Sziasztok!

Oly sok kihagyás után megérkezett a következő rész. 

Remélem elnyeri tetszéseteket.

A nyári szünetben igyekszem gyakrabban részt hozni és be is fejezni ezt a történetet.

XOXO: -B






Az élet nem csak csillogás ( S.M.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant