Capitolul 1

39 8 6
                                    

Eu sunt Aria și am 18 ani... Locuiesc în L.A. dar fac foarte multe excursii deoarece călătoresc la diferite concursuri de arta... Nu știați?? Îmi place sa pictez... Și de data asta nu exagerez pot sa spun ca ma și pricep...
A: Mamii ai dat blugii aia negrii la spălat??
Mama: Daaa... Nu trebuia??
A: Pff lasă....
V.am lăsat cu ochii în soare... Ei bine sa va explic... În doua zile plec în California... Am un concurs de arta... Și trebuie sa ma duc neapărat.... Dar nu pot scăpa de sila de Hannah... Ea este cea mai buna prietena a mea... Și trebuie sa vina neapărat chiar dacă nu are nici o înclinație artistica...
Riiingg
A venit... Parca vine din munți... Fug la ușa și deschid... O vad pe Hannah...
H: Ai pregătit totul??
A: Ăăă.. Daaa...
Mergem sus și ne punem în pat... Am luat tableta și am intrat pe canalul lui Collins Key... Suntem niște fane  înfocate.... Cel puțin Hannah... Mie îmi place mult mai mult de Devan fratele sau mai mic.... Mhhmm dacă ma gândesc am șanse fiindcă sunt doar un an diferența... Ce tot spun?? El e faimos și foarte frumos... Și euuuu ăăămmm nu am de nici una....
H: Aici e partea amuzanta!!
A: Am crezut ca am trecut de ea!!!
Hannah oprește videoclipul și se întoarce spre mine...
H: Tu îți dai seama câte șanse sunt să fie și Devan acolo??
A: Fii serioasa.... Nici 5% șanse nu sunt!!
H: El e artist ca și tine... Și e un concurs... Sigur o sa fie acolo...
A: Lasă asta.... Vedem atunci... Acum da drumul la videoclip...
Dam drumul și ne uitam în continuare... Nici nu am văzut cum trece timpul... S.a făcut deja ora 20:32 și eu nu am bagajul făcut.... O sa stam minim o săptămână în California pana ies rezultatele asa ca îmi trebuie câteva haine.... Având în vedere ca mâine nu am timp deoarece ma duc la liceu... Ar trebui sa o gonesc pe Hannah și sa îmi fac bagajele...
A: Evacuareaaa!!!
H: Ce ai femeie ca m.ai speriat!!!
A: Hannah mâine avem școala și pe deasupra nu am bagajul făcut!!
H: Eu îl am făcut de ieri... Asa ca rămân sa te ajut.... Bine???
A: Ce silă poți fi câteodată!!
H: Știi ca te iubesc!!
A: Ahh tu și glumele tale
Ne apucam sa alegem câteva haine iar frumusețea de lângă mine alegea ce era mai decoltat și blugii cei mai mulati... Asa ca mi.am făcut curaj și am aruncat în valiză si niște blugi rupti și puțin mai largi și hanorace la greu....
Dimineața
Mă trezesc cu zâmbetul pe fata deoarece maine plec!!!! Abia aștept sa urc în avion și sa uit de școala timp de o săptămână.... Fug spre baie unde îmi fac un dus fierbinte și dau sa îmi iau hainele dar de unde?? Ca nu le.am luat!! Îmi pun un prosop pe mine și fug repede în camera ce este destul de departe fata de baie... Ahhh blugii pe care ii voiam azi i.am pus în bagaj.... Atunci nu îmi mai iau blugi rupti și îmi iau unii foarte normali negri și un tricou alb peste care îmi iau o geaca de  piele neagra... Cobor jos pentru micul dejun dar spre surprinderea mea mama nu era acasă.... Asa ca am sunat.o pe Hannah sa vina la mine.
După vreo 15 minute aud ca bate cineva în ușă.... Deschid și o vad pe capra mea îmbrăcata la fel de normal ca mine
A: Cum ai reușit??
H: Nu întreba!! Hainele mele faine sunt în valiză!!
A: Eram mult mai mult ca sigura!!
Ne pregătim ceva și pornim către liceu.... Pe jos deoarece am pierdut autobuzul cu machiajul lui Hannah... Cică nu era perfect.... Pffff cred ca acea chef de mers pe jos.....
Ajungem la liceu... Este ora 7:45 deci am ajuns la timp... Eu sunt la arte iar Hannah la sport... E o atleta desăvârșita....
Mark este domul profesor de desen dar el ne.a spus sa ii spunem pe nume deoarece "domnul" l.ar face prea  bătrân... Ceea ce nu ii place având în vedere ca are doar 30 de ani....
Mark: Aria cum îți merge?? Ai terminat desenul pentru concurs??
A: Da.... De foarte mult timp... Mark... Am terminat pana și retușarile ce trebuia sa le fac pe ultima suta de metri....
Mark: As vrea sa câștigi concursul pentru ca ar fi o onoare și pentru mine deoarece eu te.am învățat tot ce știi... Acum lasam toate astea și trecem la treaba...
O ora interesanta mereu trece repede... Și asa trec toate orele cu Mark... Hmmm... Mai am 5 ore și plec... Abia aștept sa ajung acasă sa pot dormi pentru ca mor de somn...
La sfârșitul orelor
Cea mai plictisitoare zi de la acest liceu!!! Nu am avut putina drama sau cearta sau ceva.... Desi nu sunt de acord cu violenta nu am ce sa ii povestesc lui Hannah diseară când vorbim pe camera!!
Se pare ca voi merge singura deoarece capra mea a terminat mai devreme azi... De ce merg singura?? Nu am prea mulți prieteni având în vedere ca toți sunt cu nasurile pe sus.... Doar câțiva sunt de încredere... Toți cred ca dacă ești mai ușor de convins ești o jucărie.... Mai ales Mona.... Ea este "populara" scolii.... Cică.... Eu o vad decât o tarfa care cauta atenție de la toți!! Dar asta nu e doar părerea mea ci și a putinilor mei prieteni.... Lăsând astea m.am înfundat atat de mult în gânduri încât nu mi.am dat seama ca am ajuns acasă.... Întru în casa și vad ca tata îmi duse bagajele in living....
A: Ce sunt cu astea aici??
Mama: Maine ai avion la 7 dimineața nu cred ca stai tu sa duci 5 kg pana jos asa ca a făcut.o tatăl tău înainte....
A: Voi vreți sa scăpați de mine!! Spun chicotind
Mama: Uite cum ne.ai prins!!!
Începem sa radem ceea ce o face pe mama sa uite de oala de mâncare de pe foc...
A: Mama ce ar trebui sa fie aia??
Mama: Pai manca....
Aceasta se oprește și vede ca mâncarea sa a dat în foc.... Ceea ce o enervează groaznic deoarece a stricat legumele degeaba și trebuie sa spele aragazul din nou...
Mama: E numai vina ta!!! Spune aceasta pe un ton sarcastic...
A: Bine boss.... O sa ma retrag cred...
Urc scările im fuga arătându-i limba mamei.... Aceasta râde... Ce îmi plac momentele astea mama fica....Ma duc în camera și o vad goala... Deoarece nu mai am haine pe scaune... Lasă că vin eu din California... Vedem noi după ce dulap imens îmi fac eu!! As vrea sa îmi fac un dus... Dar de data asta cu hainele luate în baie!! Îmi iau ce a mai rămas în dulap adică un maieu și o pereche de pantaloni scurți și plec în baie... După un dus fierbinte ies și îmi usuc parul.... Este ora 19:47... Ma plictisesc grozav... Asa ca o sun pe Hannah pe camera....
H: Uratooo ce faci?? Nu ai somn??
A: Hannah e ora 8 cum vrei sa dorm?? Normal ma culc la 3 dimineața...
H: Dar mâine avem avion devreme asa ca nu o sa mai vorbim asa mult...
A: Nici nu ai ce crede-mă!!
După o conversație de aproape 3 ore decid sa închid apelul video și sa mai stau puțin pe telefon.... E ora 23:11... Cred ca o sa ma culc pentru ca mâine e o zi mare....

Bunaaa.... Sunt Raluca și am început aceasta carte pentru ca sunt o fana a fraților Key și nu am vrut sa ascund asta... De acum voi posta o data la 2 zile dacă pot... Dacă nu... Atunci următoarea săptămâna voi posta și pentru zilele în care v.am ținut în suspans... Ca pup și va iubesc 🖤 🖤

NOTHING LIKE US {DAVEN KEY FANFIC} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum