Ma trezesc dimineața foarte târziu... E ora 13:54... Nu îmi sta în fire sa ma trezesc asa târziu... Îl vad pe Devan stand pe telefon în pat...
D: Neata!! Te.ai trezit??
A: Pffff încă prea târziu... Tu??
D: Abia m.am trezit.... Am luat telefonul sa răspund la mesajele fanelor...
A: Nici sa dormi nu te lasă...
D: Sa știi!!
Mă ridic din pat și ajung în dreptul patului sau... Ii arat limba și începem sa radem....
Dau sa ma întorc dar mocheta nu tine cu mine... Alunec și cad jos fix lângă patul lui!!
D: Ești bine?? Te.ai lovit??
A: Nu sunt ok
Apoi un ras isteric ne bufnește pe amândoi de o data...
Usa se deschide și pe ea intra cei doi speriați... Eu eram jos iar Devan era rosu la fata de la atâta ras!! Hannah și.a dat seama despre ce e vorba și chicoteste... Collins pare debusolat...
C: CE s.a întâmplat aici??
D: A.... A... A căzut... Spune printre râsete brunetul...
A: Gata nu mai râdeți!!
Toți se opresc o milisecunda iar apoi se uita la mine și încep iar sa rada...
Termina de ras și mergem jos... Collins îi arunca niște priviri lui Hannah... Ce se întâmplă??
C: Aria!! Hannah te.a lăudat aseară... A spus ca faci niște clătite bune!!
A: Nu pot sa ma laud dar...
D: Vreau sa vad!! Nu sunt bun doar la desen!! Îmi poți spune Devan degustatorul de clătite!!
A: Bine bine vă fac clătitele!!
Nici nu termin bine propoziția iar Devan deja cauta prin dulapuri... Îmi pune ingredientele pe masa și se duc în sufragerie...
Trece ceva timp și eu deja făcusem jumătate... Îl vad pe Devan venind spre mine...
A: Vreo problema??
D: Nu nu dar nu mai pot sta acolo!!
A: De ce?!
D: Nu îmi spune ca nu ii vezi!! Ce priviri își arunca!! Cred ca s.a întâmplat ceva în camera aia!!
A: Cine știe...
Zâmbește și fura o clătită...
A: CE faci??
D: Vreau sa fiu primul care gusta!!
Nici nu o ia bine în mana și se frige...
D: Ahh frige!!
A: Nu ai așteptat!! Te doare??
D: Nu sunt atât de femeie!!
A: Pfff mie îmi spui!?
D: Adică sunt femeie??
Vine și ma gâdila... Încep sa rad dar tac brusc la vederea celor doi ce stau pe canapea.... Sunt foarte apropiați... Prea apropiați...
Ii fac semn lui Devan sa termine și ii arat cu degetul spre cei doi...
Își casca gura și zâmbește drăguț!!
Collins pov
Ne trezim de dimineață din cauza unor râsete... Fugim repede și intram în camera.... Erau cei doi ce râdeau copios... Mi.a luat ceva pana sa înțeleg de ce.... Apoi mergem jos și Aria ne face clătite....
După ceva timp Devan pleacă și rămân numai eu și Hannah... E asa frumoasa... Nu pot sa ii spun ca ma atrage ceva la ea... Nu știu ce o sa creadă!! Nici nu știu ce simt....
Ii arat afecțiunea prin niște priviri dulci... Cred ca dacă o sa continui asa îsi va da seama singura...
Azi plec sa filmez ceva și nu cred ca va mai fi aici când ma întorc...
Aria pov
Am terminat de mâncat iar eu cu Devan începem "lecția" de pictura...
H: Eu o sa plec Aria!! Ma duc în oraș și apoi la hotel bine??
A: Bine Hannah ne vedem mai târziu!
Începem lecția mult așteptată... El îmi explica tot ce trebuie făcut și începem un tablou nou...
A: Devan... Eu nu am acuarelele la mine!!
D: Le folosim pe ale mele....Trec cam 2 ore și am terminat schita... Arat obosita... Devan vede asta și se oprește brusc
D: Continuam mâine!! Vad ca ești obosita
A: Nu... Continua...
D: Nu pot... Du-te acasă si te sun eu mâine când sa vii!!!
A: Bine!! Dar sa îți dau hainele înapoi!!
D: Nu e nevoie!! Stau mult mai bine pe tine!!
A: A deci recunosti ca porți colanți!
D: CE nu înțelegi?! Nu port colanți
Zâmbim și ma duc sa ma încalț... Ahh ce draq??
A: Devan unde draq mi.ai pus tenesi??
D: Nu știu!!
A: I.ai ascuns?? Pffff ce om!!
D: Poate!! Poate nu eu am făcut-o... Poate a făcut-o Collins!!
A: Lasă astea zi unde sunt!
Brunetul se duce la cămară și ii scoate de acolo...
A: Devan!! În cămară??
D: Ups...
Îmi iau geaca și plec... Însă o voce de băiat îmi atrage atenția!!
D: Cam mare tricoul...
A: Și ce dacă?? Nu îmi pasa... Și asa nu locuiesc aici
Trântesc ușa și plec... Însă nu observ ceva...am tricoul preferat al lui Devan pe mine... Și ghici ce?? Se găsește sa ma fotografieze cineva!! Nu bag în seama și merg în continuare....
Ajung la hotel și Hannah se foia de colo colo....
Haine aruncate pe jos.... Accesorii!!
A: CE naiba?? A venit uraganul?!
H: Ies cu cineva și nu am avut cu ce sa ma îmbrac!!
A: Aha... Stai ce?? Cu cine?
H: Ehhh nu cred ca te privește pe tine!!
A: Ești cea mai buna prietena a mea!! Nu pot sa te las sa ieși cu orice boschetar...
Pufnește și își ia geaca și pleca...
Hannah pov
Ajung la hotel și primesc un mesaj de la Collins....
Vino la Starbucks... Vreau sa îți spun ceva urgent!E o întâlnire??
Se poate spune și asa...
Morr de nerăbdare... Asa ca arunc toate hainele pe care le am pe parchet... Ma îmbrac într-un hanorac alb și niște blugi negri îmi pieptan parul....
In momentul ala întra Aria pe ușa!! Perfect... Explicații de dat... Îmi pune niște întrebări și reușesc sa le evit și sa plec...
Mă văd cu Collins!! Yay... Ma simt împlinită...
Acum câteva zile eram doar o fana cu vise... Iar acum ies cu el?? Doamne cât noroc pe mine!!
Devan pov
Collins abia a ajuns și a și plecat... O sa ma plictisesc singur asa ca o sun pe Aria....
A: Da??
D: CE faci??
A: Devan!!! Bine tu ce faci??
D: Ma plictisesc... Collins abia a ajuns și a și plecat...
A: La fel și Hannah... A zis ca se întâlnește cu cineva dar nu a zis cu cine....
D: Oare se întâlnesc între ei??
A: Nu știu dar mi.ar plăcea!! Și.ar îndeplini un vis...
Brunetul sta cât sta și rupe tăcerea!!
D: Deschide televizorul!!
A: De ce?? Și pe ce post!!
D: Pe postul de știri!!
Deschid televizorul și vad o știre...O tânără a ieșit din casa fraților Key... Oare aceasta are vreo relație cu unul dintre ei??
A: CE?!
D: Au reușit sa inventeze alta știre!! Hmmm... Frate cum au aflat??
A: Nu știu!! Nu cred ca am văzut pe nimeni ca mi.a făcut poze!!
D: Nici nu trebuie!! Se camufleaza încât sa nu ii vezi!!
A: CE ma fac?!
D: Stai liniștita!! Sunt știri mincinoase!! Nu le baga în seama!!Hello guys gata și capitolul asta!!!
DA DA ACESTA ESTE CAPITOLUL ÎN PLUS PE SĂPTĂMÂNA ASTA!!
Nu cred ca voi mai putea posta asa de des săptămâna asta fiindcă profesorii sunt foarte enervanți!!
Daca nu voi posta o voi face în weekend... Va pup și va iubesc mult 💕⭐❤️💙❣️❣️💙💕🌟💙💙💕💙❣️💕
CITEȘTI
NOTHING LIKE US {DAVEN KEY FANFIC}
FanficO fata obișnuita cu o viata obișnuita... Ea este Aria Addison... O adevărata artista și o cântăreața foarte bună deși ea nu vrea sa arate asta... Ceva se va întâmpla în viata ei o data cu întâlnirea lui.. Va avea un drum plin de suișuri și coborașur...