A trecut deja o lună de când am plecat din California
Perioada asta a fost plictisitoare... Aveam aceleași program mereu... Ma trezeam.. Îmi faceam dus, plecam la scoala.... Veneam de la scoala, teme, Devan, somn.
Da.... Încă sunt împreună cu Devan în ciuda vorbelor rele.... Vorbim pe camera... Nu e la fel dar e ok.... Pentru mine.... Hannah nu mai este asa deschisa cu Collins.... E trista de fiecare data când vorbesc.... Presimt ca acesta relație nu o mai duce mult....
Maine plec la scoala.... Fiind vineri scap devreme asa ca ies cu Hannah... Mergem la Mall.... Nu am mai avut timp de ieșiri de astea.... În fine...
Dimineața
Mă trezesc cu un zâmbet enorm pe fata... Nu știu de ce ma simt asa bine...
Mă ridic din pat și o vad pe mama plimbându-se pe hol...
A: Neața!!! Și o pup pe obraz
Mama: Ce dispoziție!!
Ii zâmbesc și ma duc la dus...
Termin repede și ma îmbrac... Decid sa îmi iau o fusta din piele neagra cu niște volănașe.... Un tricou alb și o geaca de blug.... Îmi îndrept parul și îmi iau tenesi albi în picioare...
Mama: Hai la masa!
A: Am întârziat deja!! Alta data!
Îmi face semn și plec....
Mă întâlnesc cu Hannah pe drum și mergem pe jos pentru ca am pierdut autobuzul iar!!
Deja este destul de târziu!! Aoleu... Grăbim pasul și ajungem în fata scolii
Din fericire orele nu au început...
Ne despărțim și fug la ora.... Am mate... Pffff iar o sa adorm!!
La sfârșitul orelor
In sfârșit am terminat!! Nu am spus nimic?? Avem vacanta 2 săptămâni... Poate o sa pot ajunge la Devan!! Cat de fericita sunt.....
Ies din școală și multe fete erau adunate într-un cerc în jurul cuiva... Înaintez fără sa îmi pese..
Vad pe cineva făcând un semn iar fetele se dau la o parte....
Îl vad pe el! E Devan!! Dar stai asa!! Cine e lângă el?? E..... E..eee Mona!! Râde isteric... Zâmbetul meu se transforma deodata.... Lacrimile îmi inunda fata.... Fug... Nici nu ma uit unde dar fug... Îl aud pe Devan cum tipa dar nu ma opresc! Inima vrea sa ma opresc dar creierul îmi reamintește ce am văzut... Atunci fug și mai tare...
Ajung în parc.... Ma pun pe o banca și încep sa plâng mai tare.... Nu trece mult și îl aud pe Devan...
D: Aria!!
A: Pleacă!! Nu vreau sa te mai vad!!
D: Aria ce naiba ai pățit??
A: Hai explica!! Încearcă sa te scoti din încurcatura!!
D: Eram afara te așteaptam sa ieși și m.am pus pe banca aia... Fata aia s.a pus lângă mine și îmi povestea despre tine! Și despre ea... Făcea glume și râdeam!!
A: Tu te crezi măcar??
D: Acum explica tu!!
A: Ce naiba sa îți explic?? Cu ce am greșit eu?
D: Fata aia Mona... Mi.a spus ca te.a văzut ieri și alaltăieri sărutând în băiat... Mmm cum îl chema?? A da ALEX
A: CE?? Tu chiar asta crezi?? Bine!! Nu cunosc vreun Alex... Ieri nu am dat ochii cu Mona fiindcă nu a fost la scoala!
D: Fata aia a spus altceva!!
A: Aia are ciuda pe mine ca sunt împreună cu tine.... Sau mai bine spus am fost!!
D: Cum adica am fost!?
A: După comportamentul tău... Se vede ca nu ai mai vrea sa continuam
D: Cum ai putut scoate asta pe gura?? Doar cum?
A: Rostind....
Mă ridic de pe banca și ii întorc spatele... Ma trage de mana și se uita la mine.....
D: Nu o termina.... Te rog!
A: Nu o termin!
Îmi smucesc mana și plec... Nici măcar nu ma uit în spate.... Mai bine asa!! Sa vedem dacă acest băiat ma vrea lângă el!
Ajung acasa și ma pun în pat... Telefonul a sunat ca istericul de când am plecat din parc!
Printre miile de apeluri de la Devan vad un număr necunoscut.... Sun sa vad cine e....
Recunosc vocea asta din o mie!
A: De ce ai sunat?? Spune MONA!
Mona: Ți.am zis ca o sa ți.l iau!! Ei bine am făcut-o!! Ai văzut pe cine a ales!!
A: Nu orice țăranca poate ajunge la inima unui băiat... Asa ca mai încearcă!!
Am închis și am lăsat-o cu ochii în soare.... Cat vorbeam la telefon am primit în mesaj....
Scuze pentru faza din parc! Te rog spune ca nu ai terminat totul!! Devan Ibrm❤️
Decid sa ii răspund...
Maine la ora 12 sa fii în parcul ala de azi! Te aștept!
Nu aștept sa ii vad răspunsul!! Nu poate fi un refuz! Știu asta!
Mama ce zi!! A pornit asa frumos și s.a terminat asa! Ffff ce viata e asta? Putea sa ma enerveze Mona mai mult? Am promis eu ca nu o paruiesc dar e cam imposibil... O chelesc eu pana la urma!!
Mă tot gândesc la ce am văzut azi.... Hmmm oare am reacționat greșit? Pffff chiar ca nu înțeleg dragostea.... Asa geloasa sunt? Ei bine nu reacționam asa dacă era alta fata în locul Monei... Abia aștept sa ne vedem mâine și sa ii spun ce am de zis!Hello guys am revenit cu un nou capitol... Bun acum am o rugămintea voi.... Dacă citiți un capitol apăsați steluța (votul)... Asa aceasta carte va fi mult mai apreciata.... Aștept voturile voastre
(Va puteți întoarce sa faceți spam cu notificari ca nu ma supăr) Va pup și va iubesc ❣️ 💙 ❤️ 💕
CITEȘTI
NOTHING LIKE US {DAVEN KEY FANFIC}
FanfictionO fata obișnuita cu o viata obișnuita... Ea este Aria Addison... O adevărata artista și o cântăreața foarte bună deși ea nu vrea sa arate asta... Ceva se va întâmpla în viata ei o data cu întâlnirea lui.. Va avea un drum plin de suișuri și coborașur...