Někdy nedokážeš zachránit vše. Tak zachraň alespoň sebe
- - - - -
"Můžeš to ještě ukončit. Společně!" Řval Thor na Lokiho. Ten se pouze smutně usmál a nic neříkal. 'Kdyby si jen věděl' . Pomyslel si. Ale on nemohl. Nemohl to ukončit, pokud nechce být znovu u Thanose a prosit o milost. Nesnášel to. Nesnášel se za to. Jediné co udělal, bylo to že ustoupil krok vzad. Tak, aby byl co nejdál od Thora, který netrpělivě vyčkával co Loki plánuje udělat."Nemůžu. Nejde to. A ani by nešlo. Zabil by mě. Zabil by všechny, tak či tak. Přestaň se už snažit." Zase ustoupil krok dozadu. Thor pouze vytřeštil oči. Z jeho obličeje syčela čirá nenávist. Loki jí s láskou objal a přilnul k ní. Nenávist tiše našeptávala; 'Jsem věčná. Jsem s tebou. Navždy.' Loki jí naslouchal. Možná že až někdy moc. Co kdyby vše byla pouhá jedna obrovská lež, ve které se utápíme jen abychom neviděli tu jednu podstatnou věc. A ta věc je horší než samotné peklo, protože ona je.
"Kdo!? Řekni mi kdo!" Rozkřičel se Thor. Loki zakroutil hlavou. 'Ne' Jediná myšlenka, která byla teď důležitá. Nesmí se to dozvědět, ať už to bude stát cokoliv. Loki pozvedl svojí hůl kterou mu dal Thanos a vše ukončil. Nikde nic. Nebylo ani poznat že se vůbec něco stalo. Thor se zmateně díval na Lokiho. Nechápal ho. Když už chtěl něco říct, tak se Loki sesunul na kolena. Hůl upadla vedle něj. Skryl si svůj obličej v dlaních. 'Vidíš světě? Vydal jsem se peklu.'
"Loki?" Jediné co Thor řekl. Neměl slov. Pomalu udělal krok k Lokimu. Žádná reakce. Pak druhý, třetí. Loki se upřeně podíval na Thora. Lokiho oči připomínaly ledovec. Tak chladné, a plné bolesti. Lokiho magie vystřelila do všech stran. Zasáhla vše, co bylo poblíž, nebo jí stálo v cestě. Thor se chytil za hrudník a spadl na kolena, pořád držíc jeho kladivo. "L-loki, přestaň. Prosím." Lokiho magie zesílila. Všude byl cítit smutek, tak hluboký smutek jako ten nejhlubší oceán. Začal být tak unavený, že se sesunul úplně k zemi a nedokázal se pohnout. Tak moc chtěl, ale nešlo to. "Využil jsi až moc magie. Hlupáčku." Zašeptala tma.
- Zítra vyjde další kapitola. Psali jste si o pokračování a chvíli jsem uvažovala pouze o jedné kapitole. Nakonec jsem se rozhodla že bude více kapitol. Doufám že mě neukamenujete že kapitoli budou kratší.
ČTEŠ
Dokonalá Lež [Thor x Loki]✔
FanficSny. Rozhléhající se iluze, která potichu šeptá že je vše v pořádku. Jenže ono není.