1

24 1 1
                                    

Jihyun P.O.V

"Mingyu.Kau dah daftarkan aku kat sekolah ke belum?"

"Dah."

"Bila aku boleh mula sekolah?

"Menurut pengetua sekolah tu,kau akan mula sekolah minggu depan.So kau ada masa lah nak tengok2 korea ni.Kita kan dah lama tak balik korea."

"Mana ko dapat duit nak daftar masuk dua orang sekali gus dalam sekolah tu?"

"Mak ngan ayah le pandai.Dorang kirimkan duit dari sana."

"Oooh."

Sebenarnya aku dah kena duduk ngan abang aku dulu sebab mak and ayah aku kena stay kat sana dulu sebab ada hal.Korang faham faham jelah kan...KERJA.Nak buat macam mana.Nasib baik lah abang aku ni x seannoying kawan aku masa aku kat london.Annoying gila tho dia.Nama dia Christina Elizabeth.Aku panggil dia Christine.Kalau susah sangat nak sebut Christine tu...meh aku ejakan.Lepasni mesti senang nak sebut

Ke-ris-tin

Ha!Senang je kan!Eh!Apahal lak aku gi cerita pasal si Christine ni?Tapi dia budak paling annoying dalam kelas aku...Dia kawan aku so senanglah dia nak kenakan aku kan.

"Mingyu,esok keluar nak?Aku nak tengok pemadangan kat korea ni semula...bak kata pengetua nak bagi aku masa untuk menikmati pemandangan kat Korea ni,kan?'

" Yelah.Lagipon mmg esok aku nak keluar pon.Nak jumpa kawan kawan aku.Rindu tho dorang semua. Ko nak ikut aku x nanti?Kalau ko nak ikut,siaplah cepat and kalau kau x nak ikut,kau tinggallah kat rumah sorang ii yerr adikku yang tersayang."

"Aku x nak tinggal sorang ii kat rumah baru. Baik aku ikut kau kan. Ko nak pergi bila?"

Abang aku ni dah gila gak nya. Mestilah aku nak ikut kan. Kalau korang baru je pindah masuk rumah baru,ada ke korang nak tinggal sorang sorang kan.Lagipon kalau aku ikut,boleh berkenalan ngan kawan abang aku tu.Boleh buat kawan.Kalau lelaki,boleh aku nak usya kan.Hahaha aku gurau jelah.

ThanksWhere stories live. Discover now