61 12 11
                                    


(Fotoğrafta ki Joe)(diger karekterleri de diger bölüm de atacagım.)

Sevgili Günlük

Sana uzun zamandır yazamıyorum. Ama
biz bugün Amerika'ya taşındık. Bu taşınmayı hiç istemesem de? Aplam için mecburdum. Çünkü aplam 7 aylık hamile ve doktor'u ona sessiz sakin bir yer de gitmesini söylemiş.

Aplam da doguma kadar olan süreyi burda west kasabasın da geçirmek istiyor. Tabi gaye ne hisseder, Gaye napar tabi hiç kimsenin umrunda degilim. Söz de En iyi arkadaşım olan john bile beni bugün içerisin de bir kez bile aramadı. Canım sevgili günlügüm benim beni senden başka hiç kimse anlamıyor. Yarın okul var. Çok saçma yol yorgunuyum ama aplam beni inatla okula gitmemi istiyor ve ben yarın okula gitmek istemiyorum. SENİ SEVİYORUM CANIM GÜNLÜGÜM BENİM.

Günlügümü yeni keşfettigim kitaplıgın arkasında ki bölmeye koydum. Yatagıma zıpladım önceden yatagıma koyduğum mp3 çalarımdan en sevdigim şarkıyı açıp dinlemeye başladım. Sonrası güzel mi güzel bir kabus görmeye başladım.( En sevdigi Şarkısı Adele Hello:)

Zilllllllllllllllllllllllllllllllllllll!
Uff ya!
Kapanmıyo da mübarek. Kapan be artık. Sonun da alarmı kapattım. Uyumaya devammm!

Ya da degill!

Gayee hadi kalk, okula. geç kalacaksın?

Tamam apla 5 dakika sonra kalkıcam.

Hayır Gaye sana kalkıcaksın dedim. Joe seni aşagı da bekliyor. Üstünü düzelt ve telofonunu yanına al. Tamam mı aplasının kuzusu!

Bitti mi apla?

Evet bitti Gaye sana kalk diyorum. Hala kalkmıyorsun ya!

Üff tamam kalktım ya!

Seni seviyorum gaye beş dakika sonra aşagı da görücem.

Tamam sen bir çıksan diyorum dışarıya.

Tamam çıktım.

Aplam kapıyı kapattıktan sonra yatagıma geri uzandım ve tam yorganı başıma çekecegim sıra o muhteşemm cırtlak sesi duymam bir oldu.

Gayeeeee! Sana ne demiştim ben hadi kalk diyorum sana!

"Tamam kalktım apla ya" Aplamı dışarıya cıkardıktan sonra çiçekli elbisemi giydim. Ve düz babetleri giydikten sonra, odamdan çıkıp merdivenler de hızlıcana indikten sonra kapıyın yanında ki büyük ayna da son bir kez baktıktan sonra kapıyı açtım.

"Merhaba yeni kötü hayatım"

joe: Gaye hadi ama işe geç kaldım. Daha seni okula bırakmam lazım.

Tamammm geldim joe:(

"Joe arabaya bindi ben de arkaya bindim. Çünkü hiç kimseye gözükmek istemiyordum." Joe radyodan Adele Hello şarkısını açar mısın?
Tabi ki açarım ama senin bir şeye canın mı sıkıldı?
Evet!
Neye peki!
Buraya taşınmak istemedigimi ikinize de söyledim ama her ikiniz de beni dinlemek istemediniz. İkinize de bir çözüm yolu önerdim onu da kabul etmediniz. Ve bugün ise beni zorla bu saçma sapan okula gönderiyorsunuz.
Joe: Bitti mi Gaye?
Evet bitti joe!
Bak canım ben ve aplan her ikimiz de seni çok seviyoruz. Seni kanada da tek bırakamazdık. Maria ya ya söz verdim. Ve buldugun çözüm yolu da çok saçmaydı. Seni nasıl bir yurda bırakabilirdim ki yurt çok zor bir yer çünkü ben yetiştirme yurdun da büyüdüm çok kötü yıllar da benim için ve seni de oraya bırakmak istemedim.
Özür Dilerim Joe sana bunları hatırlatmak istemedim.
Sorun degil gaye, senden tek ricam sadece 2 ay boyunca dayan ve sonra aplan dogum için kanadaya geri dönecek ve o zaman sen de burdan kurtulmuş olursun.
İnşallah!

Karanlık Sırlar#wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin