25 9 0
                                    

(Bölümün şarkısı adele hello)

Joe beni bu saçma yerden ne zaman alacaksın?

Akşam 6 da alacagım.

Bu kadar geç mi alacaksın ya!

Görüşürüz gayeee!

"Jooo!" genç kız oldugu yerde biraz kaldı.

"Şimdik ben ne yapacagım? Off apla senin yüzünden bilmedigim bir okul da iki ayımı geçirecegim." Küçük miki mouse çantamın ön tarafını açtım. Ve yüzüm buruştu dogrusu çünkü daha yeni aldıgım kulaklıgımı kopmuştu. Aman tanrım şansızlıgım şimdiden başladı. Ben şimdi nasıl şarkı dinleyecegim. Çantamın fermuarını kapattıktan sonra hapishaneyi andıran kapıya dogru yürümeye başladım.

Gayeeeee!

Tam kapıya yaklaşmışken birisinin adımı seslendigini duydum. Arkamı döndügüm de ise sarı saçlı bir kız bana doğru koşuyordu. Hala onun kim oldugunu çıkaramıyordum. Zaten kız kimse yanıma gelince ögrenecektim. Kız yanıma gelince nefes nefese kalmıştı.

İ-in-inanamıyorum sen west kasabasına mı geldin.

Evet de sen kimsin?

Şey ben kendimi tanıtmadıgım için özür dilerim. Ben Eva clinton ilk okul da arkadaştık seninle ve ben 3. Sınıf ta kanada dan Amerika'ya taşındıgım da da ne yazık ki arkadaşlıgımız bitmişti. Seni okulun önünde de görünce şaşırdım dogrusu?

Ya kusura bakma Eva. Sen baya degişmişsin? Önceden kızıl saçların vardı. Şimdi ise sarı saçlı olarak görünce biraz şaşırdım dogrusu?

Aslında seni anlıyorum ama bu okulun kurallarım dan bir tanesi...

Nasıl yani?
Y

a Okulda ki kızların hepsi saçlarını sarıya boyamak zorundadır eger boyamazsa bu okul da okuyamaz.

Çok saçma ama...

Biliyorum ama uymak zorundayız.

Ben de başka okul da okurum.

Tatlım burda başka bir okul yok. Yani burda okumak
zorundasın.

Yine de saçımı istemedigim bir renge boyamak istemiyorum.

İstesen de istemesen de saçını sarı ya boyatmak zorundasın yoksam saçını kazıtmak zorunda kalırsın.

Öff tamam ya ne iyi arkadaşsın ya sen okula gelir gelmez bana ne güzel moral verdin. Hadi beni şu okul müdürünüzün yanına götürsene.

Tabi ki götürürüm.

Evayla beraber sarı renkte ki okul binasına dogru yürümeye başladık. Eva telofonuyla ugraşıyordu. Ben de onun telofon ile ugraşmasını fırsat bilerek onu baştan aşagıya süzdüm. Uzun boyluydu eva ama yüzü çok tatlı ve şirindi, saçları okul binası rengindeydi. Aslında bakarsak üniformasıyla ve ayakkabısıda sarı renkteydi. Gözlerim yine onun altın sarısı saçlarına kaydı. İstemsiz dışı birden ürperdim çünkü benim bu hayattan en nefret ettigim renk Sarıdır çocukluktan beri sarı renkten nefret etmişimdir. Ve 2 ay boyunca saçlaruma sarıya boyutucam. Merdivenlerin oldugu yere varmıştıkki. Eva ters istikamete gitti.
Hey nereye gidiyorsun. Merdiven burada ya!

Oradan okulun temizlikçileri gidiyor. Biz ise asansörlerle okula çıkıyoruz. Hadi biraz hızlı gidelim. Yoksam ceza alırız.

Oh bi de başımıza ceza da çıktı. Rabbim gerçekten beni daha ne kadar deneyeceksin bilmiyorum ama...

Sızlanmayı bırakta yürü.

Tamam geliyorum. Evayla beraber asansöre bindik. Eva bodrum katına basınca ben çok şaşırdım ki eva ya hiç bir sey diyemedim. Çünkü kendimi daha fazla rezil etmek istemedim. Sanırım müdürün odası bodrum katındaydı. Bu ne biçim bir müdür insan odasını bodrum katında mı yapar. Bu okul ne saçma kuralları var. Okul müdürüne ne demeli odası bodrum katında gerçekten burda çok tuhaf şeyler oluyor. Eski okulumu şimdiden özledim.
---------------------------
(Eva'nın agzından)

Okula gelirken benim önümden yabancı bir araba geçti. Açıkçası çok merak ettim. Zaten okul da görürdüm bu yeni kişiyi. Okulun kapısına az kala birisi aşagıya indi. İnen kızdı yüzünü tam göremesem de onu sanki önceden tanıyormuşum gibi hissettim. Bir iki dakika sonra da araba gitti. Kız bu sefer arkasına döndügünde onun gaye oldugunu anladım."Gayeeee" diye bagırdım. O da ona seslendigimi duyunca durdu. Daha da hızlı koştum. Yanına varınca da nefes nefese kaldım.
İ-inanamıyorum sen west kasabasına mı geldin?

"Evet te sen kimsin"

Şey ben kendimi tanıtmadıgım için özür dilerim. Ben Eva Clinton senin ilk okul arkadaştık seninle ve ben 3. Sınıfta kanada dan Amerika'ya taşındıgımda ne yazık ki arkadaşlıgımız bitmişti. Seni okulun önünde de görünce şaşırdım dogrusu."

"Ya kusura bakma Eva. Sen baya degişmişsin. Önceden kızıl saçların vardı. Şimdi seni sarı saçlı olarak görünce şaşırdım dogrusu.

Aslında seni anlıyorum ama bu okulun kurallarından bir tanesi ...
ARKADAŞLAR DEVAMINI YAZMICAM ☺☺😊😊


Karanlık Sırlar#wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin