Nu sitter vi i vår studio hemma hos axel och repar inför spelningen vi har nästa vecka. Vi ska köra ska vi och kärleksbrev.
"Fan Ludde du måste fokusera" säger Axel frustrerat och drar handen genom håret. "Ja men chilla" svarar jag irriterat och tar några djupa andetag.
"Fan asså jag går ut och tar luft ropa när du är redo" säger Noel och reser sig upp lika så gör Dante.
"Ah gå knulla mitt ex" säger jag men ångrar mig lika snabbt. Varför ska jag ens så för? "Vad sa du?" han vände sig om och kollade på mig. "Du hörde" mumlade jag. "Asså Ludwig om du har nåt problem med att jag är med ditt FKN ex säg till då" säger han nu både irriterat och högt.
Axel och Dante bara står och tittar på osäkra på vad dom ska säga.
"Vad fan ska jag säga? Det är inte så att de gör nån skillnad ändå" "nej precis så va FKN tyst och fokusera nu så att vi alla kan dra hem klockan är fett mycket och jag vill bara lägga mig i en säng och sova" svarar han sätter sig på stolen och blänger irriterat på mig. "AHH KÖR DÅ" skriker jag ut. "Ludde chilla man" nu är de Axels tur att säga till.Jag tar min väska och jacka från golvet och går upp för trappan och ut till hallen där jag tar på mig mina skor och säger "fan asså jag pallar inte det här". Jag stänger dörren hårt och styr mina steg ut mot nattens mörka vägar.