"Hans läppar smakar gott mot mina" hennes röst får mig att vilja spy. "Har du inget bättre för dig" frågar jag irriterat och går mot hissen som ska ta mig till min våning. "Om inte du skulle komma så skulle det gå hett till" jag kliver på hissen och klickar på vilken våning jag ska med.
Olyckligtvis går hon också på. "Hans läppar på min hals det känns rätt" jag kan se i ögonvrån hur hon flinar. Irritationen i mig växer bara. Hur ska jag veta om hon berättar sanning eller inte när hon låg över honom när jag kom in. "Han är sexig och så jävla bra i sängen med".
Det var droppen. "Nu får det räcka jag är hans flickvän inte du Jacky jag har och kommer alltid att vara Ludwigs första varför tror du han är så bra i sängen ha?" Hon bara tittar på mig och flinar. "du fattar väl att gråzon handlade om mig och inte dig" säger hon och höjer på ögonbrynet. "Om du vill tro på det så tro" "du är en äcklig liten hora och han bryr sig inte om dig om han skulle brytt sig tror du han bara skulle låta dig gå därifrån speciellt på allahjärtansdag eller". Handen höjer jag och slår de hårdaste jag kan, hon faller bakom och precis då öppnas hissdörren och jag kliver ut.
"Din fucking äckel du ska få ångra det här" hinner jag höra innan hissdörren stängs. Jag styr mina steg mot mitt hotellrum och öppnar det.
"Sara" jag kollar upp och möts av Dante som står där och rotar i Ludwigs väska. "Vad gör du här ska inte du vara med Ludwig" jag nickar och känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken.
Jag blundar och känner hur han omfamnar mig i en kram. "Vad hände" fortsätter han, men ju mer han frågar desto jobbigare blir det. "Jag vill inte snacka om de förlåt jag vill bara vara ensam" snyftar jag fram och släpper honom och går mot badrummet där jag låser dörren och glider ner mot badrums golvet.
Kaklet mot min bara hud gör så att hela min kropp ryser. Jag kollar ner på mig och ser min röda klänning som nu har blöta fläckar på sig på grund av alla tårar. Detta skulle vara en av de bästa dagarna i mitt liv. Att han alltid ska förstöra allt.