열아홉

134 25 59
                                    

|yoongi|

pășesc ușor pe ușă așteptând ca el să fie aici să mă întâmpine. cred că nu e aici, casa arată că nu a mai trecut nimeni pe aici de ceva timp. dacă nu a fost aici, atunci unde a stat?

liniștea din casă este înspăimântătoare, iar lipsa lui agravează situația. de când a plecat de la spital nu a mai dat semne de viață. am încercat de atâtea ori să-l sun, dar de fiecare dată îmi închidea sau îmi dădea cu ocupat. i-am dat mii de mesaje, dar nici la ele nu mi-a răspuns.

poate că mă comport ca un nebun de îl sun mereu și îi dau mesaje din minut în minut, dar vreau să-l știu bine, chiar dacă nu este acum lângă mine, vreau să știu că este bine și în siguranță.

scot telefonul din buzunar și observ că am un mesaj. inima începe să-mi tremure când îi văd numele pe ecran.

"ești acasă? trebuie neapărat să vorbim!"

"da, sunt acasă. ce vrei să vorbim?"

"îți zic când ajung, nu o să dureze mult discuția."

"ămm...de ce?"

"pentru că nu sunt prea multe de spus."

ultimul mesaj îmi ridică mici semne de întrebare. nu a pus emoticoane și pare serios în ceea ce spune, iar Hoseok nu a fost niciodată serios în legătură cu ceva.

ușa sedeschide pe ea apărând chiar el. aș vrea să mă duc și să-l iau în brațe, dar privirea lui serioasă îmi oprește orice acțiune.

-O să fiu scurt și la obiect.

-Spune.

-Nu cred că mai merge.

-Ce vrei să spui?

-Vreau să spun că s-a risipit tot ce simțeam pentru tine.

-Așa dintr-o dată?

-Da.

-Minți!

-Nu mint!

-Ai pe altcineva, nu-i așa?

-Poate că am, dar îți garantez că e de 1000 de ori mai bun ca tine.

-De ce îmi faci asta?

-Tot eu sunt ăla vinovat. Nu ai habar prin câte am trecut când tu dormeai pe un nenorocit pat de spital?

-Acum sunt eu ăla vinovat?!

-Da!

-Accidentul acela s-a întâmplat cumva din vina mea? E vina mea că am intrat în comă?

-...

-Acum îmi dorec să mă fi treit cu amnezie!

-De ce? Ca să nu-ți mai aduci aminte de mine?

-Nu!

-Atunci?

-Ca să nu mai simt durerea pe care mi-o provoci în aceste momente!

-Atunci am plecat, poate că așa nu o să-ți mai provoc durere!

-...

/va continua/

*necorectat*

Sunrise ||yoonseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum