- Druizi -
-Unde e tatal meu ? Trantesc usile inalte din lemn facandu-i pe toti servitorii sa isi intarca capul spre mine si s aimi friveasca partea furioasa.
- Milord. Una din servitoare isi pleaca capul in fata mea. Tatal dumneavoastra este in Sala Principala,va asteapta. Vocea ii tremura si continua sa stea cu capul plecat in fata mea.
Ma intorc pe calcaie si cobor scarile,doua cate doua.Merg cu pasi grabiti pe holul principal,pentru a ajunge in Sala Principala sau Sala de Dans. Deschid usile nervos. Tatal meu priveste calm pe fereastra, catre poporul lui.
-Harold. Te asteptam. Trebuie sa vorbim despre intalnirea cu prietenii nostri din statul...
-Tu. Vin spre el nervos. Tu,m-ai mintit toti anii astia.
-Harold, fiule, despre ce vorbesti? Ma priveste urat.
-Tu mi-ai omorat mama.Stiu totul.Stiu despre toate invartelile tale,despre faptul ca am fost nascut din magie.Tu mi-ai sacrificat mama. Si o sa te omor pentru asta. Scot sabia si o intrept catre el.
-Nu am sa ma lupt cu tine.Ma priveste urat facandu-i nasul sa ii se increteasca.
-Pai eu o sa ma lupt cu tine.Imi indrept sabia catre el dar se fereste.
-Fiule,asculta-ma.Se fereste de taisul sabiei mele.
-Haide,lupta lasule.Lupta.Urlu cu lacrimi in ochii.Mi-ai omorat mama.
-Mama ta a murit la nasterea ta. Am iubit-o,crezi ca as fi omorat-o ?
-La cat esti de jalnic,ai face orice doar ca nenorocita de dinastie Styles sa ramana in picioare.Ai omorat atatia vrajitori.Am vazut cum au fost arsi pe rug.Omori pe oricine care are vreo legatura cu un vrajitor,dar totusi tu ai folosit unul. Il trantesc de perete,iar el se lasa sa cada usor pe podea.
Imi lipesc ascutisul sabii de pieptul lui. Meriti sa mori,tu nu esti un rege adevarat !
Usile se deschid si Geoffrey ma impinge de pe tatal meu.
-Milord,nu faceti asta ! Respira greu si isi pune mainile pe genunchi. Tot ce ati vazut...totul. Nu e real.
-Ai fost acolo. Ai vazut-o. Ma uit urat la el.
-Druida aceea...tot ce spus si a facut nu e real. Mama ta avea probleme cu inima,iar nasterea ta a dat-o peste cap.Nu a fost niciun sacrifiuciu.Va rog,nu faceti asa ceva.E tatal tau. E regele nostru.
Imi privesc tatal care si el isi tragea sufletul si ma privea dezamagit.
Marai si ies din incapere.
Inca o data mi s-a confirmat ca druizii sunt inselatori,vicleni si urmaresc sa distruga tot ceea ce tatal meu a costruit.Nu merita sa traiasca.Pentru un moment,unul scurt am crezut ca sunt oameni buni,dar exilati de tatal meu fara niciun motiv.Dar acum am vazut.Am vazut cat de inselatori sunt.O sa ii vanez pe toti si o sa ii condamn chiar eu insumi.Cat de...rau si malefic sa fii sa minti despre mama unei persoane.Eram gata sa imi omor tatal.Nu stiu ce sa intampla daca Geoff nu intervenea.Clar, ei nu merita sa traiasca. La urma urmei, de ce ma chinui eu atat sa ii salvez ? Atata timp cat dinastia Styles traieste,druizii si cei care practica magia nu au drept la viata.
Ma uit spre ceas. Oh Doamne, o sa intarzii. Regele Godric,care este cel mai de incredere aliat al Angliei, vine de la vanatoare cu fiica sa si noi am fost de acord sa ii gazduim un timp aici.
Se aude o bataie in usa.
- Milord,sunteti gata ? Vocea lui Geoffrey ma trezeste din gandurile mele.