Fuu, ako začať.
Myslím že ste si asi všimli že už nevychádzajú z tohto príbehu nové kapitoly a to len z jedného jediného dôvodu-už ma to nebaví. Nie že by ma nebavilo písanie alebo niečo podobné, no proste už ma nebaví písať tento príbeh. Všetko sa v tom príbehu strašne naťahovala a mala vymyslené čo sa stane na 20 kapitol do predu, no proste už ma to nebaví a nedokážem to už písať s takou vášňou ako pred tým.
Docela dosť vecí sa od kedy som začala písať tento príbeh zmenilo-väčšinou iba k zlému. No čo bolo asi pre mňa jedna z najhorších a najťažších vecí zo všetkého je aj bolo že som prišla o moju BBF. Keďže sa presťahovala do Bruselu tak sme sa pomaly ale isto začali od seba vzďaľovať a teraz mi to pomaly príde ako keby sme si prišli neznáme. Týmto ti chcem len povedať toľko, chcem aby si vedela že keby si čokoľvek potrebovala som tu kedykoľvek pre teba len prosím nedopusti aby sa to všetko krásne len tak jednoducho stratilo.
Aktuálne píšem príbeh "Možno raz" a napĺňa ma radosťou, síce ho nikto nečíta no aj tak ho mám neskutočne rada a čo je hlavné-neskutočne ma baví ho písať (a bola by som docela rada keby ste sa naň aj išli pozrieť a keby sa vám zapáčil tak zanechali hviezdičku alebo koment).
Tento príbeh bol podstate taký môj odrazový stupienok k takej menšej "popularite" ktorá síce dlho nepotrvala no pre mňa to bol, aj je naďalej najúspešnejší príbeh ktorý som napísala. Hej teraz to môže vyznieť divno, predsa na profile mám iba dva príbehy tak potom o čom hovorím, no medzi týmito dvoma príbehmi bolo ďalších nespočet príbehov ktorých som po vydaní väčšinou po par dňoch dala za neverejne pretože som s nimi bola vnútorne nespokojná.
Tak to by bolo asi všetko, možno niekedy ešte vide z tohto príbehu niaka kapitola no nič nesľubujem, no každopádne tento príbeh si nechám asi navždy na mojom profile pretože mi pripomína tie skvelé spomienky ktoré sa mi s ním spájajú.
Bola by som rada keby ste sa k tomuto vyjadrili do komentárov alebo osobných správ aj vy a každý kto toto celé prečítal až sem napíšte napr. "Mangový kokos". Nepýtajte sa prečo, sama to neviem :D
Váš jednorožec :D
ESTÁS LEYENDO
Náhoda?....áno a veľká! w/StudioMoonTV
FanficElisa a Lukáš sú dvojčatá z dobrej rodiny, v škole niesu obľúbený, jediných kamarátov majú Sama, Vitka, Matyáša a Dominika, ktorý sa poznajú iba cez net. Za dva týždne sa sťahujú a presne v tedy začínajú letné prázdniny no ešte nevedia ako sa to zvr...