Jimin

2.8K 118 5
                                    

*atletika*

Vyběhli jste úplně stejně a běželi hned vedle sebe. Snažila ses zrychlovat čím dál víc. Jediný problém byl v tom, že ostatní kluci kteří neběželi, měli u sebe práskací kuličky. Zrovna v té chvíli, kdy ses nejvíc soustředila ti pod nohama práskla jedna ta kulička. Lekla ses a zakopla o svou nohu. Ale nemůžeš vstát. Ani si sednout.. necítíš pravý kotník. Zkoušíš s ním všelijak hýbat ale nic. V tom ti to došlo. Zlomenina. Kolem tebe už běžel Jimin druhé kolo. Zastavil se u tebe a vzal tě do náruče. Odnesl tě na lavičku, kde už ti nadávala trenérka, co jsi zase provedla. "Ona za to nemůže, kluci nahoře jí pod nohy hodili práskačku."
Jimin se tě začal hned zastávat. Nevěděla jsi proč. Trenérka jen pokývala hlavou a odešla. Mezitím ti Jimin masíroval kotník, když v tom přišel lékař a přijeli i tví rodiče. "Sakra Y/n, co jsi zase dělala?!" Začal na tebe křičet táta. Myslela jsi, že to budeš těžce vysvětlovat ale přišla trenérka a všechno naštěstí vysvětlila a rodiče to vzali v klidu.

><

Po měsíci jsi mohla chodit jen o berlích. Sledovala jsi zrovna svůj oblíbený film, když v tom někdo zazvonil. Bylo ti to podezřelé, protože bylo devět dopoledne a rodiče byli v práci. Opatrně jsi pootevřela dveře a škvírkou ses podívala, kdo tam je. Jimin. Otevřela jsi dveře naplno. "Ahoj Y/n, chtěl jsem se za tebou stavit a kouknout jak ti je a jestli něco nepotřebuješ." Ruce měl zastrčené v kapsách a na obličeji měl jeho typický úsměv. Nikdy jste se spolu moc nebavili. Spíš vůbec ale tajně jsi ho milovala. To co se před měsícem stalo byl pro tebe napůl splněný sen. Aby tě Jimin držel v náručí a postaral se o tebe. Pozvala jsi ho dál. On tě však zase vzal do náruče a opatrně tě položil do křesla. Kleknul si k tobě a začal ti opatrně hladit zlomený kotník. Jeho dotyky ti byly víc než jen příjemné. Ze stolku vedle tebe vzal mastičku a opatrně ti začal zase masírovat kotník. Po pár minutách přestal a nahnul se nad tebe. Opřel se o opěradlo a začal tě líbat. Nevěděla jsi, co máš dělat ale snažila ses spolupracovat. Z očí ti začaly téct malinké slzičky štěstí.

Tohle jsi chtěla zažít poslední dva roky.

A teď to máš přímo tady.

bts x reader | Kde žijí příběhy. Začni objevovat