Tvůj jediný problém.. Lucy. Tvůj úhlavní nepřítel. Moc dobře věděla, jak moc se ti Yoongi líbí a schválně tě provokovala.
Lucy se s ním bavila a vždycky, když jsi kolem Yoongiho prošla, začala se o něj otírat.
Celé noci jsi brečela jen kvůli němu. Že si tě nikdy nevšimne. Že tě nikdy nebude mít rád.
Rychle jsi běžela po chodbě do třídy když v tom...
"Hej Y/n!" Už z dálky jsi poznala ten hlas... "Y-Yoongi?" Přiběhl k tobě s jeho typickým úsměvem. "Nechtěla bys jít dneska ven?"
"C-co? Já?" Jen jsi na něj zírala s otevřenou pusou. "Ne, asi ten radiátor."Najednou tě někdo odstrčil. Už jen podle narůžovělých konečků jsi poznala, že je to ona. Lucy. "Ahoj Yoongi, nechceš jít dneska ven?"
Seděla jsi na zemi se slzami v očích a poslouchala je. "Promiň ale už mám něco na práci. A teď dovol." Odstrčil ji a pomohl ti vstát.
Klepaly se ti ruce z toho, co se teď stalo. Chytnul tě za tvou studenou ruku a vzal ti batoh. Ale až teď jsi zjistila, že to všechno byla lež.
"Vážně sis myslela, že bych s tebou šel ven?" Yoongi se jen zasmál. "Ani náhodou Lucy, jseš jenom kurva."
Až teď sis uvědomila, že jsi jen myslela špatně. Zpadnul z tebe ten pot strachu a ruku v ruce jsi šla s Yoongim pi chodbě. Všichni se za vámi otáčeli.
Bylo ti to trošku nepříjemné. Přece jen, nejsi na škole oblíbená a takhle se vždycky na tebe každý dívá, když něco provedeš.
Ale teď? Stojíte hned naproti sobě, všichni se na vás dívají a ty cítíš Yoongiho měkké rty na těch tvých. Hned když se od sebe odtáhnete, začne celá chodba ječet a chodí za vámi s gratulacemi...
Jen Lucy odchází nasraná.
Věnováno - My_Pro_Alfa_Army 😁
ČTEŠ
bts x reader |
FanfictionNázev vypovídá za vše Jungkook ✔ Jimin ✔ Tae ✔ Yoongi ✔ Hobi ✔ Jin ✔ Namjoon ✔