Po tom, co celou "Hru" probraly, šly se obě dívky uložit na pár zbylých hodin k sobě do postelí. Maggie už ale neusla, v její hlavě se spřádalo snad milion různých nápadů, jak dostat z Jasona jeho plány. Pokoje začal kolem sedmé hodiny obcházet prefekt, teď už to opravdu byl on.
Dole se opět bojovalo o koupelny a o východ. Maggie na schodech potkala Ericu a po dlouhé noci přemýšlení jí mohla konečně sdělit své plány. I když se Maggie její nápady ještě v noci zdáli dobré, teď už na každém našly něco, co nejde, nebo by se to nemuselo podařit. "A co kdyby jsme ho pozvaly do koupelny?" řekla Maggie. "Co v koupelně?" udivila se nad jejím nápadem Erica. Maggie na toto dodala jen: "Vem si na sebe něco, co by potěšilo oči největšího děvkaře ze školy." potom odešla.
Celý Mrzimor teď mířil na snídani do Velké Síně. Někteří kluci už ale u stolu se žlutočernými vlajkami seděli. Když všichni našli místo, před studenty se začaly objevovat snídaně všeho druhu. Slané, sladké, studené, teplé, či jen obyčejné rohlíky s máslem. Zkrátka, každý si tu něco chutného našel. Erica s Maggie teď ale neměly chuť ani čas na rozmanité snídaně. U hrnku s kávou přemýšlely jak a při jaké příležitosti mají pozvat Jasona do koupelen. Po pořádné nakládačce od Maggie už s ní asi mluvit nechtěl. Bylo tedy jen na Erice, aby si s ním zkusila nějak trochu rozumně promluvit. Rozhodla se ho při zpáteční cestě na kolej odchytit.
"Jasone, měl bys chvíli?" promluvila na něj svým poměrně tenkým hlasem. "Na tebe vždy, povídej" odvětil jí. Tuhle větu zrovna od něj opravdu Erica slyšet nechtěla. Teď ale neměla čas to řešit, tak pokračovala: "Chtěla jsem ti navrhnout, jestli by ses se mnou nechtěl dnes večer sejít v koupelnách, mohli by jsme tam něco podniknout." Po dokončení této věty na něj nenápadně mrkla, ačkoliv jí to dělalo velký problém. Jasonovi zazářilo v očích. "To víš, že bych chtěl, přinesu ti růže!" "Dobře, takže po vyučování v koupelnách na našem patře?" zeptala se s kamenným výrazem Erica. "Budu tam" řekl jí na to Jason.
Po rozloučení spěchala všechno sdělit Maggie. Ta čekala u jedné sochy, to bylo jejich domluvené místo. "Přijde" to bylo jediné, co řekla. Maggie ji po chvíli radování ještě připoměla to, co jí řekla dopoledne: "Hlavně si vem něco, co se klukům líbí." Erica pořád přesně nevěděla, proč by si to měla brát, ale kývla na souhlas.
V tu chvíli se Bradavické chodby začaly plnit. Pro studenty, ale i profesory to bylo znamení, že by měli vyrazit na hodinu. I holky se tedy vydaly do učebny.
Po vyučování už se obě spěchaly obléct na pokoje. Maggie zvolila černý krajkový noční obleček, Erica na její povel oblékla černočervené plavky, které byly na půl průhledné takže připomínaly spíše spodní prádlo. Už předtím se dohodly, že na sebe nebudou čekat a sejdou se až tam. Erica přes její plavky přehodila černý kabátek. Po spletitých chodbách Bradavic nakonec dorazila do koupelen a šla zapnout bubliny a páru. V koupelně začalo být opravdu horko a Erica doufala, že se Maggie s Jasonem co nejdříve objeví.
Nedočkavý Jason zaklepal na dveře koupelny a Maggie už mu spěchala otevřít. Měla na sobě pouze prádlo a na něm tenký plášť. Při pohledu na Maggie Jason polkl. Tohle nečekal. "Je tady vedro" to byla jediná věta, na kterou se zmohl. "Taky mi přijde, ale bude tu ještě větší." pošeptala mu do ucha. Při slově "větší" si z ramenou sundala plášť. Teď, když už před ním stála jen takhle málo oblečená, se odněkud vynořila i Erica.Slušelo jí to tak moc, že i Maggie na malou chvíli zapochybovala o svojí orientaci. Jason o jejich plánu neměl ani tušení, takže mu přítomnost Erici nějak nevadila. Jako další část plánu bylo ho odvést do bublinkové koupele, což taky udělaly. Chvíli tam s ním byly, ale potom šly obě ven. Už to mu přišlo divné. Dívky zamířily k přístrojům pro ovládání výřivky a zaply teplotu vody na maximum. Jedna šla k Jasonovi ze zadu a svázala mu ruce. Jason teď neměl žádnou šanci se z vařící vody dostat. "Vyklop to, jakou s námi a všemi holkami z Mrzimoru hraješ hru, o co ti jde?!" Začala na něj křičet Maggie. "O ničem nevím!" bránil se Jason. V tu chvíli se vázání na jeho rukou utáhlo. "Nelži, nebo to bude jen horší" "Tak dobře, je to sázka, ve společence mezi starými výtisky Denního věštce najdete víc, myslím že letošní 74. a 75. vydání." "Tak dobře, my tě pustíme, ale slib, že už nikdy nebudeš takhle zneužívat holky." "Přísahám, přísahám na svou smrt" řekl Jason, měl při tom slzy na krajíčku. Po tom, co utekl se Erica ještě stihla zeptat Maggie: "Nebylo to moc?" "Nebylo, má co si zasloužil."
ČTEŠ
Hufflepuff Diaries
FanficMrzimor, často přehlížená, na první pohled tichá a nevýrazná kolej. Co se ale skrývá za jejími zdmi?